Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER det noen her som har prövd den nye bedövelsen ?

Jeg er ikke redd spröyter hos tannlegen - men vet tannlegen min nå har beg å bruke the wand. Hörte fra en venninne at typen hennes hadde fått sväre sår inni munnen efter denne bedövelsen.

Noen med erfaringer her ??

Takker og neier pent girls for svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått denne type bedøvelse. Helt utrolig! Merket ikke når den ble satt, og den bedøver kun der den skal. Dvs at man slipper å bli lam i halve ansiktet! Meget fornøyd! Anbefales!

Skrevet

Jeg har prøvd noe ennå bedre! Null bedøvelse, null borring!

Tannlegen brukte no slags laser som "skjøt" i tanna. Hehe, hørte det smalt litt nå og da, men kjente ingenting. Så var det bare å fylle i og jeg var ferdig. Mye raskere, smertefritt og uten å gå med bortdovna tryne halve dagen :o)

Skrevet

men hva koster slike ting og når bruker de det? kun til vanlige hull?

Skrevet

prøvde laser..også er det hvitt..fylling..som ikke ser så stygg ut heller...

billig...........

i india:)der er dte helt vanlig med slik..laser-fylling

Skrevet

tannlegen min har brukt denne i flere år :) gjorde til og med at søsteren min (bruker samme tl) ikke er redd for å gå til tannlegen lenger! Aldri opplevd noe problem med denne og har fått den flere ganger! Utrolig mye bedre enn den gamle gigantiske metall sprøyta!

Skrevet

Så bra :o)

Nb ang laser borring eller etsing som jeg vet noen få tannleger praktiserer i norge - det er ikke egnet til å lage alle typer hull - sier de her i landet. En venninne av meg i usa har aldrig brukt boss hos tannlegen enda hun har rotfylt............ ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...