Gå til innhold

Hvilken sportsvogn har/ skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal kjøpe en teutonia sportsvogn!:)

Skrevet

Jeg har Carena Easy. Den er fin som sentervogn, men ikke noe særlig å kjøre med ute. Den er billig og lett å legge sammen, tar liten plass, så jeg har min liggende i bilen og bruker den når jeg er ute på små ærend, på kjøpesentere eller på cafè, også har jeg den ordentlige vogna stående hjemme til å gå tur med.

Skrevet

Bruker sportsdelen på Brio kombi ute på tur. Også har vi en paraplytrille fra Reflex. Stødig og god.

Skrevet

teutonia

Skrevet

januarjenta.... hvilken teutonia har du?

Skrevet

Jeg har en Teutonia Prestige som jeg er veldig fornøyd med.

I går kjøpte jeg en Troller trehjuling og jeg er veldig spent på kvaliteten på. Kostet bare 1400 kr og det er billig i forhold til de andre jeg har sett på.

Er det noen her som har erfaring med den?

Skrevet

Har Brio og Carena Easy.

Brio til turer/hjemme og Carena til senter/handle (ligger i bilen).

Skrevet

Bruker sportsdelen til simo duo'n :) Dvs skal montere den idag, hehe... Har også ei 3 år gammel quinny, 3-hjuling (fra eldstejenta).

Skrevet

Frøken Isabella: Vi har Y2K. I tillegg til denne har vi ei trille fra Reflex. Egentlig har jeg lyst på enda en vogn....huff, men sant. En enda enklere sportsvogn, kanskje en paraplytrillesportsvogn:)

Skrevet

okey..er du fornøyd? t jeg skal kjøpe teutonia men vett ikke helt hvilken modell..hihi.. valgets kvaler:)

Skrevet

Ja, vi er fornøyd. Den er enkel, sporty og sikker. Aberet er den fungerer som tre-hjuling og kan kantre lettere enn en "skikkelig" fire-hjuling. Det har selvfølgelig ikke skjedd enda, men jeg kjenner at jeg engster meg litt for det når fesk storebror skal trille...(da må jeg alltid være med). En annen ting: En får ikke plass til så mye under vognen - det er egentlig litt kjedelig. Ellers er vi som sagt fornøyd. Var nettopp inne å kikka på Deal.no, der var det noen tøffe vogner:)

Skrevet

okey.. ja, jeg vet. det er kjedelig at det er så lte plass under vognen, pleier jo å handle litt å slikt. har simo kombi vogn nå, så akkurat der blir det en stooor omstilling! svigerinnen min har også teutonia, og hun og er veldig førnøyd, så vi får satse på den:)

Skrevet

Stokke xplory. KNALL Fornøyd!

Skrevet

Teutonia mistral (den hadde vi som babyvogn også) og en OTH urban jungle.

Skrevet

Easy Walker sky!:) Får den neste uke! Gleder meg som en unge!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...