♥2 små gull♥ Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har Carena Easy. Den er fin som sentervogn, men ikke noe særlig å kjøre med ute. Den er billig og lett å legge sammen, tar liten plass, så jeg har min liggende i bilen og bruker den når jeg er ute på små ærend, på kjøpesentere eller på cafè, også har jeg den ordentlige vogna stående hjemme til å gå tur med.
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Bruker sportsdelen på Brio kombi ute på tur. Også har vi en paraplytrille fra Reflex. Stødig og god.
snupp & mamma Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 januarjenta.... hvilken teutonia har du?
LilleStjerne Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har en Teutonia Prestige som jeg er veldig fornøyd med. I går kjøpte jeg en Troller trehjuling og jeg er veldig spent på kvaliteten på. Kostet bare 1400 kr og det er billig i forhold til de andre jeg har sett på. Er det noen her som har erfaring med den?
Mooncake Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Har Brio og Carena Easy. Brio til turer/hjemme og Carena til senter/handle (ligger i bilen).
selfangerkjerringa Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Bruker sportsdelen til simo duo'n Dvs skal montere den idag, hehe... Har også ei 3 år gammel quinny, 3-hjuling (fra eldstejenta).
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Frøken Isabella: Vi har Y2K. I tillegg til denne har vi ei trille fra Reflex. Egentlig har jeg lyst på enda en vogn....huff, men sant. En enda enklere sportsvogn, kanskje en paraplytrillesportsvogn:)
snupp & mamma Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 okey..er du fornøyd? t jeg skal kjøpe teutonia men vett ikke helt hvilken modell..hihi.. valgets kvaler:)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 26. juli 2007 #13 Skrevet 26. juli 2007 Ja, vi er fornøyd. Den er enkel, sporty og sikker. Aberet er den fungerer som tre-hjuling og kan kantre lettere enn en "skikkelig" fire-hjuling. Det har selvfølgelig ikke skjedd enda, men jeg kjenner at jeg engster meg litt for det når fesk storebror skal trille...(da må jeg alltid være med). En annen ting: En får ikke plass til så mye under vognen - det er egentlig litt kjedelig. Ellers er vi som sagt fornøyd. Var nettopp inne å kikka på Deal.no, der var det noen tøffe vogner:)
snupp & mamma Skrevet 26. juli 2007 #14 Skrevet 26. juli 2007 okey.. ja, jeg vet. det er kjedelig at det er så lte plass under vognen, pleier jo å handle litt å slikt. har simo kombi vogn nå, så akkurat der blir det en stooor omstilling! svigerinnen min har også teutonia, og hun og er veldig førnøyd, så vi får satse på den:)
Mrs. Bouquet Skrevet 26. juli 2007 #16 Skrevet 26. juli 2007 Teutonia mistral (den hadde vi som babyvogn også) og en OTH urban jungle.
Mammamia:) Skrevet 26. juli 2007 #17 Skrevet 26. juli 2007 Easy Walker sky! Får den neste uke! Gleder meg som en unge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå