mojo Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har gledet meg så mye til å reise til Bulgaria neste uke, så kommer dette opp! jaja, får prøve å gjøre det beste ut av det. Det er jo helst de unge som opplever det verste. Skal bo på Majestic hotell, heldigvis da det virker som et flott hotell. Noen synspunkter om dette reisemålet??
Storebror & Lillesøster Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Må jo si at jeg selv ikke hadde reist,min søster skulle dit neste mnd og de fikk ombooket og tror det er mange som gjør det,skjer jo fæle ting der hver dag. Taxisjårfører hadde truet med våpen stod det i går.. Og om dere reiser så pass på hverandre.
så var vi 4 Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 De sa jo det var etter mørkets fall at stedet ble uholdelig, så om dere tar noen forhåndsregler angående det går det sikkert fint. Men fryktelig bittert å høre sånn her om feriemålet sitt.
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Dere kommer nok til å kose dere, bare ta litt forhåndsregler så går det nok bra Ellers så får dere sikkert ombooket biletten til et annet sted
mojo Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 Takk for svar! Ja det er jo kipt, men vi bestilte for et halvt år siden og ville nok gjort annerledes nå. Vi får bare prøve å gjøre det beste ut av det. Hørte på radioen nå at noen få reiseselskap booket gratis om, men hvor er det ledig nå da?? jaja god ferie til dere også!
så var vi 4 Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 ring og hør om de har noe ledig en annen plass. for alt du vet kommer dere til paradis, både dag og natt
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Dem har helt sikkert noe annet ledig, bare ringe å høre hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå