Gå til innhold

Skal ikke klage altså...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men er det normalt at ungen sparker HELE tiden.. også mens man går og sånn? Her er det full fart 24-7! Jeg trudde ting skulle roe seg på slutten (hvis 5 uker fra er mot slutten da), men her blir det bare meeeeeeeer og meeeeeeer og meeeeeeer og meeeer..

Sitter, står og går som en gal person - må liksom strekke kroppen hit og dit for å unngå de værste sparkene

hva slags unge skal dette bli?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er også helt vilter ennå, jeg er 36*5. Han sparker hele dagen uavhengig om jeg ligger eller går rundt. Han er stille om natten og i korte perioder i løpet av dagen, sikelig sterk er han også:)

Lurer litt på hva for en turboJens dette skal bli

Skrevet

Jaa.. er ganske rolig om natta her også.. kanskje en indikasjon på at bebbis kommer til å sove heeeeeele natta sånn fra start av.. det hadde vært fantastisk :)

Lykke til med turbojens da :)

jeg har ei turboline jeg - heeh

Skrevet

Ikke alene der dere nei. Har 40 dager igjen idag og lille mini i magen er helt hyper...men jeg skal heller ikke klage, glad for at h*n er der inne enda...bedre med en hyper inni magen enn en prematur.

Vet du hva du får Fabelaktiv?

Skrevet

Jepps.. ei lita snelle :) eller lita? hun ligger ganske normalt langs kurven ihht ultralyd..

Mira trur vi navnet blir (ikke sikker før vi ser henne seff og har andre alternativer på lager og noen vi fremdeles kan krangle om)

Du da - hva får du? om du vet

Skrevet

He he..krangle om ja. Var nesten sånn jeg hadde det da minste gutten vår kom...hadde jo egentlig navnet klart, men så ville ikke pappan ha det for da kunne han ikke ta seg en øl og uttale navnet til sønnen sin...jeg synes nå ikke Nathaniel er så vanskelig jeg da...men jeg sa at jeg ville ikke ha noen baby uten navn, den skulle ha navn når den ble født...så da diskuterte vi mens jeg fødte...visste jo ikke om det ble gutt da (selv om jeg trodde det, og det stemte).

Har ikke visst med noen av dem hva det har vært, og vet det heller ikke nå. Men denne lille minien er vel like aktiv som sin storesøster var når hun var inni magen ;o)

Her blir det en Damien om det blir gutt og Natasha om det blir jente...har par andre jentenavn på lager(Nadine f.eks), men er Natasha det er nå iallefall

Skrevet

FIne navn :)

Artig å vite hva man får og artig å ikke vite... ville du ikke vite eller?

Skrevet

Er kjempe nysgjerrig så vil jo vite, men vi har valgt å ikke vite...synes det er en ekstra spenning da.

Minste gutten vår heter forresten Adrian ;o)

Skrevet

Å adrian er et navn jeg ville hatt på gutt men møtte stoooooor motstand fra sambo på det.. sånn er det når man på død og liv skal være to om ting.. urk

Skrevet

Jeg er 33+2 og Anniken sparker ikke så mye lenger, mest bevegelser...

Skrevet

"heldigsau"

her er det mye bevegelser og perioder med paaaanisk sparking - jeg lurer seriøst på om ungen vil "sprenge" seg ut via navlen eller no sånt

Skrevet

hehe uff da... jo hun har sine dager her også da, der hele magen spretter frem og tilbake. men har egentlig vært rolig den siste uken. men plutselig en dag våkner hun vel fra hvilen sin og finner ut hun skal plage mammaen sin =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...