Bare meg...venter nr.3! Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hvordan får jeg formidlet den uten at det blir frekt? Tenkte å kanskje ha link til hjemmesiden vår i innbydelsen, hvor listen ligger, men vet ikke om det er litt på kanten. Må jo nesten opplyse om det ellers vet jo ikke folk hva de skal handle og jeg ender opp med mye rart jeg kanskje ikke trenger. Hva hadde du gjort? Noen med noen smarte ideer?
Bebis08 Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Er det lenge til bryllupet ditt? Vårt nærmer seg, og da opplever vi at de fleste spør hvor vi har lister. Slik at dette går av seg selv...
Bare meg...venter nr.3! Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Vet at de fleste spør, men hadde lyst til å unngå det. Jeg har nå skrevet i innbydelsen at de kan sjekke hjemmesiden vår for mer info om bryllupet og der ligger også ønskelisten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå