MaYi Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Skal til syden om om knappe 3 uker, og jeg er redd for at jeg vil få mensen i slutten av oppholdet, noe jeg helst vil unngå. Hva kan jeg gjøre for å hoppe over mensen denne gangen? Går ikke på p-piller akkurat nå, men vurderer å begynne igjen for en periode....
En snupp - og en knert i magen Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Det finnes noen piller man kan få på resept av legen, jeg husker ikke hva de heter, men det finnes i alle fall
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Hvis du skal begynne innen de tre ukeme med p-piller, så er det ikke noe problem med å utsette mensen!!! Gjorde dette selv Mange ganger i militæret under øvelsene vi hadde(lite delikat å ha mensen i skauen i en uke). Men uansett, på brettet ditt hvis du velger fullt brett så er det "sukkerpiller" de tar du ikke. Istede begynner du direkte på et nytt. men dette visste du kanskje. uansett, lykke til og ha en super ferie.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Her står det i alle fall noe: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=325794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå