Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har termin i morgen og våknet med litt blod i trusen i dag, ringte fødeklinikken - de sa jeg bare skulle ta det med ro så lenge det ikke var så mye som ved en mentruasjon, noe det ikke var. hun trodde det var modning.jeg har i flere dager også hatt mange "maserier" spesielt om nettene(som jeg våkner av, kommer med 5-10 min mellomrom, men dabber av igjen)

men:

noen som har startet fødselen sånn??

kan det ta lang tid da?

dersom dette er tegn på modning, hva vil det si? er det sånn som skjer uker før fødsel liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Ved forrige fødsel startet veene uten forvarsel, og 2 døgn senere kom jenta vår. Denne gangen derimot har maseriene kommet til og fra med varierende styrke de siste 2 ukene (heldigvis ikke hver dag!). Hadde også en blødning på søndag, som sansynligvis var slimproppen. Det er så mange tegn og signaler om at fødselen er like rundt hjørnet, men så sitter jeg her like sprengt 20kg +....... Jeg tror det varierer veldig fra person til person hvordan og når fødselen starter. Erfaring fra forrie gang er i alle fall at nok hvile er hva jeg fokuserer på nå. Prøver å fylle dagene med positive opplevelser og er absolutt ego. Tenker kun på meg selv og at jeg skal ta det med ro.

Lykke til og ha en fin dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...