Mari 75 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Er nå på dag 39 og fortsatt ingen tegn til TR og negativ graviditetstest i går. Har konstant hodepine, fryser og har så ømme pupper at jeg ikke kan ligge på magen. Trodde derfor det hadde klaffet denne måneden, men den gang ei, eller...??? Er vel bare å ta tiden til hjelp. Kan jo teste postivt en stund etter IKM, men begynner å miste håpet. Noen andre som har det sånn????? Klemz
så gla' Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Hei Mari! Synes du høres veldig gravid ut jeg :-D Hva slags test har du brukt, og hvor lang syklus bruker du ha?
Sol :) Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Hei!! Føler akkurat det samme som deg. Er på dag 37 og ingen tegn til TR, hadde negativ test på søndag. Skal ikke teste før søndagen til helgen igjen. Blitt lei av alle negtive tester annenhver dag..og da tenker jeg på skuffelsen:) Har hodepine, er på wc hele tiden, kramper i leggene, svimmel samt uvell innimellom. Men noe av dette kan jo også ha med at jeg har væt syk og ikke vært helt i form. Så jeg blir gaaal med deg..hehehe...
Mari 75 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2007 Har normalt syklus på 33-34 dager og har kun gått over så lenge en gang tidligere og da slo CB digital ut på dag 43, endte i SA.Har testet med stav fra billigtester.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Hei, Dere høres veldig "smelt på tjukka" ut begge to ) Ønsker dere all lykke!! (jeg vil åååååå) ... IKM 7.august .. !! Klem fra Dolly
TussiLussi Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Spør om å få en blodprøve hos legen Kan slå ut selv om hjemmetestene forblir neg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå