Trollet73 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg tenkte å invitere ungene i barselgruppen på ettårsdagen til min datter, men hva serverer man dem??? Mødrene skal jeg alltids gjøre tilfreds med kaffe og kaker, men jeg aner ikke hva man kan servere de små. Tips mottas med takk!
maiprins Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Muffins, gele (dropp det hvis du hater klin!) sjokoladekake og saft Mange (kanskje for litt større barn) pynter bordet med voksduk og legger div godteri utover duken slik at det ser ut som pynt og barna pleier å bli elleville når de ser det. Seigmenn, melkesjokolade delt opp i små biter o.l ha en fin bursdag
Trollet73 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Jeg tenkte mer på mat egentlig. Selv prøver jeg å utsette introduksjonen av godteri lengst mulig, og har derfor ikke lyst å gjøre andre ett-åringer hyper av seigmenn. Men, takk for svaret! Flere?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Små skåler med rosiner, kjeks, tørkede bananer og frisk frukt i biter. I de ett års dagene min gutt har vært i har det ikke vært matservering til de små, kun sunt godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå