Gjest Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Siden helgen har jeg jobbet nesten rævva av meg, vært i kontakt med lege, JM, JM, og atter en gang JM. Men ingen vet hva disse smertene mine er.. og i dag kjenner jeg de igjen :/ Brakk meg i går grunnet stress, SÅ vet at jeg stresser... men nå har dagen begynt fint.. så skjønner liksom ikke hva det er... (Lever daglig med stress og er vant til det....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå