Gå til innhold

sutre og klage litt .. snufs!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

jada... står "frivillig" opp kl 06 jeg... jippi! ... fordørmrade rygg... finnes jo ikke en eneste stillingsom er mulig å falle til ro i lengre... vondt på siden og vondt på ryggen og magen er jo uaktuell... damn!!!!

 

huff... og eg har enda 9 uker igjen.. so much for beauty søvn hæ....

og d hjelper hardt på når man har en som stooorsover ved siden av seg... arg arg...!!!

 

joda.. men ellers er livet topp :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff - du har seff prøvd å bygge opp med puter her og der og sånn..

 

kanskje det finnes noen ryggøvelser du kan gjøre..?

 

Håper det går seg til da :)

Skrevet

ja har forsøkt å legge dyna under magen når eg ligger på siden sånn at den skal stå "rett ut" og ikke hvile på madrassen men det funket ikke og så har eg prøvd "sittende" soving - ikke det helt store det heller...

 

men men... alt vi gjør for disse i magen hæ... er godt å tenke på at om 2mnd så er det over :D må være fælt å ha kronisk vondt i ryggen altså.. så bank bank... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...