Gjest Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 jada... står "frivillig" opp kl 06 jeg... jippi! ... fordørmrade rygg... finnes jo ikke en eneste stillingsom er mulig å falle til ro i lengre... vondt på siden og vondt på ryggen og magen er jo uaktuell... damn!!!! huff... og eg har enda 9 uker igjen.. so much for beauty søvn hæ.... og d hjelper hardt på når man har en som stooorsover ved siden av seg... arg arg...!!! joda.. men ellers er livet topp
Fabelaktiv Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Uff - du har seff prøvd å bygge opp med puter her og der og sånn.. kanskje det finnes noen ryggøvelser du kan gjøre..? Håper det går seg til da
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 ja har forsøkt å legge dyna under magen når eg ligger på siden sånn at den skal stå "rett ut" og ikke hvile på madrassen men det funket ikke og så har eg prøvd "sittende" soving - ikke det helt store det heller... men men... alt vi gjør for disse i magen hæ... er godt å tenke på at om 2mnd så er det over må være fælt å ha kronisk vondt i ryggen altså.. så bank bank...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå