Gjest Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Kan ikke de som liker bokserien og vil kose seg med siste boka få lov til det UTEN masse pes om hva som skjer til slutt? Hva er poenget med å prøve å ødelegge lesegleden for folk?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Signerer den. Men det er jo tydelig at enkelte har stor glede av å ødelegge for andre. Og det vitner vel mest om hva slags liv disse folkene har
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Jojo...men alle kjeder ryggen av seg iblant, man trenger ikke finne på faenskap for det. Og vi her inne skal jo liksom være voksne...? Det er like teit som om hvis jeg skulle lagt ut slutten på kinofilmene i sommer...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Ikke sant. Dessverre er det enkelte som bruker disse nettforumene til bare å fare med faenskap. Ikke noe trivelig i det hele tatt. Det beste er vel bare å overse hele greia slik at innleggene forsvinner bakover i sidene istedetfor å stadig holdes oppe
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Vet det, men innimellom koker det litt over for meg...syns de som har gledet seg til boka skal få ha kosen sin i fred! Jeg leser masse, og jo eldre jeg blir, jo sjeldnere dukker det opp bøker som virkelig treffer meg midt i hjertet. Er ikke Potter-fan selv, men skjønner de som får dilla! Jeg venter på Ragdes siste Neshov-bok....suuukk...gleder meg!!!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 He he, skjønner hva du mener. Er lesehest av dimensjoner, men sliter med å finne bøker som fenger. Potter boka var jeg ferdig med søndagen etter at den var sluppet og jeg venter og på Ragde boka. Men hyyyysj, dersom ingen vet det så er det heller ingen som kan ødelegge gleden ved å postere handlingen Da kommer de jo ikke på det
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Har du lest Ya-Ya-jentenes hemmelige nedtegnelser av Rebecca Wells? Fineste boka, spesielt om den leses i sommervarmen!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Nei, men jeg noterer ned slik at jeg kan få tak i den. Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå