Gå til innhold

Folk er nå litt rare...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter fra en iskald (om vinteren) og snørik stat, til en varm "åretrundt" stat om litt.

Og når vi forteller folk det,så er de fleste veldig positive, spesielt de litt eldre.

Men så er det noen,da, som MÅ kommentere på følgende måte:

"jaja,dere oppsøker nå orkanene,da" og sånne ting.

Det høres rett og slett ut som om enkelte ikke klarer å glede seg på vegne av andre folk!

De måååå kommentere med noe negativt, uansett hvor positivt det er det vi sier om Nord Karolina.

Jeg vet iallefall en ting:

Midt på vinteren, når vi ser rosene blomstre, skal jeg sende en tanke eller to til alle dem som "er igjen her oppe" når jeg ser på TV at de har fått en dump med to meter snø over natta!

;o)

Jeg er sjeleglad jeg slipper å måke mere snø,fryse tærne av meg eller stenge meg innenfor fire vegger enda en vinterdag.

Det eneste jeg kommer til å savne er hvit jul. Snøfnugg som sakte daler ned på julenatta, det kommer jeg virkelig med hånden på hjertet til å savne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er nok bare misunnelige! Enkelte mennesker har litt vondt for det inni mellom...

Skulle gjerne flytta til et sånt sted selv jeg! Heldig er du! :)

Skrevet

Hehe. Ja om du skal flytte så kan du jo gå inn på denne siden:

http://www.city-data.com/

Og se om det er noen registrerte "sex-offenders" i gata dere skal bo i, med full profil. Eller finne ut rare ting om naboene deres.

Sykt!

Skrevet

Vi har få naboer,men jeg skal sjekke ;o)

Skrevet

Huff. Tydelig kan de ikke glede seg på deres vegne. Er nok misunnelige. Og Nord Carolina er da vel ikke så orkanutsatt? Kommer vel litt ann på hvor dere bor. Hadde ei venninne som bodde i Asheville i mange år, og de opplevde aldri noe. Nå er kanskje det mer inn i landet, men dog.... :) Lykke til!

Skrevet

Vi bor litt inn i landet, så det er få av dem der. Hadde vi bodd på kysten,så...

Her vi bor nå er vi beskyttet av fjellene,men vi får jo snø så det holder.

Og Røroskulden lar aldri vente på seg heller...brrr!

Nei,nå får jeg straks besøk =)

Logger av ei stund.

Sjekket forresten den sexoffender lista, og ingen var våre naboer.

Skrevet

Ikke alle som liker varmen hele året, men som setter pris på forandringene vi opplever her i nord vet du. Dessuten er vi jo veldig forskånet for naturkatastrofer, så de som ikke bryr seg om varmen ser vel slike ting da..... Men hvis du er fornøyd med valget ditt, hvorfor bry deg om hva andre sier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...