arcticlight Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 skal begynne å studere sykepleier til høsten ( hvis jeg kommer inn da..står på venteliste) og min store drøm er å bli jordmor, er det noen som vet hva de tjener? f.eks. 1 år
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 i følge jobbfeber.no : Begynnerlønn: ca 290.000.- Vakttillegg for ubekvem arbeidstid (natt, helg og høytid) kommer i tillegg, så i realiteten er total årslønn som regel høyere. Gjennomsnittlønn er iflg SSB i 2006 kr 348.000.- inkl alle tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå