Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 er litt redd for de derre jormødrene jeg:S har hørt om en del tilfeller om fødsel der folk har fått tildelt kalde jormødre som ikke viser omsorg eller forståelse i det hele tatt... det er det som bekymrer meg mest når det gjelder fødsel.. veit at en kan spør om å få bytte, men tenk om det ender med at jeg får en som ødelegger helt for meg? jeg regner med at jeg er avhengig av støtte og skryt fra jordmor for at dette skal gå... har aldri gjort dette før jeg...
Fabelaktiv Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 det går sikker helt fint.. de fleste er nok flinke og "varme" - det er bare det at det er lettest å fortelle om de som ikke er det og da kan det virke som om de er flere enn de egentlig er... akkurat som med aviser og andre nyhetsformidlere.. skulle tru det bare var elendighet i verden føler du at du trenger støtte og ikke får det så kan du jo si fra.. kanskje du også bør ha med deg et brev til jordmor sånn at hun forstår hvor viktig dette er for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå