Gå til innhold

skumle jormødre


Anbefalte innlegg

Skrevet

er litt redd for de derre jormødrene jeg:S har hørt om en del tilfeller om fødsel der folk har fått tildelt kalde jormødre som ikke viser omsorg eller forståelse i det hele tatt... det er det som bekymrer meg mest når det gjelder fødsel..:( veit at en kan spør om å få bytte, men tenk om det ender med at jeg får en som ødelegger helt for meg? jeg regner med at jeg er avhengig av støtte og skryt fra jordmor for at dette skal gå... har aldri gjort dette før jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går sikker helt fint.. de fleste er nok flinke og "varme" - det er bare det at det er lettest å fortelle om de som ikke er det og da kan det virke som om de er flere enn de egentlig er... akkurat som med aviser og andre nyhetsformidlere.. skulle tru det bare var elendighet i verden

 

føler du at du trenger støtte og ikke får det så kan du jo si fra.. kanskje du også bør ha med deg et brev til jordmor sånn at hun forstår hvor viktig dette er for deg?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...