Gå til innhold

Uff,jeg får ikke sove i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

så da ble det til at jeg logget meg på her,men vet ikke om det er så veldig mange her på denne tiden.Vi har vel alle noen søte små som skal opp i morgen tildlig og som trenger oss.

En trøst er da at samboer ikke skal før på kveldskift i morgen,ellers hadde jeg vært ganske så stresset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får heller ikke sove! Vi har vært på ferie og døgnrytmen min er helt tullete. Heldigvis er det noen her på denne tiden!

Skrevet

Jeg kommer meg aldri i seng når jeg egentlig burde hehe.. Blitt helt håpløs. Det får jeg jo igjen på morran, men lærer aldri hehe.

En liten nattravn. God jeg egentlig har en som sover hele natta, men alikevel..trøtt blir jeg uansett.

Skrevet

Vi hadde hylekor her til langt på kveld - og da trenger jeg å "avreagere" litt med tid for meg selv. Så da havnet jeg her, gitt ;o)

Skrevet

godt det ikke bare er meg... :)

Skrevet

Jeg har blitt bitt av basillen og er her ofte hehe, må lissom innom diverse forum. Og plutselig har klokka gått.

Skrevet

Jeg har alltid planer om og legge meg samtidig som jeg legger lillingen men sånn blir det aldri.. sitter nå her enda, og nå er det vel ikke lange stunden før han vil ha nattmåltidet sitt så da kan jeg like gjerne vente på det:) blir jo ekstra trøtt om jeg bare får sove en times tid før jeg må opp og gi han mat så..

Skrevet

Natten er ennå ung;)

Jeg er stort sett alltid her om natta jeg...

Skrevet

nei, jenter! jeg må nok kaste inn håndkledet!...

***************************gjesp************************

natta!! :)

Skrevet

Så tidlig altså :P

Nattinatt ;)

Skrevet

Nå har kozymannen bestemt at det er leggetid. God natt! Nikolai ligger og sover så søtt på sofaen ved siden av meg, og jeg er usikker på om jeg skal legge han i egen eller vår seng...

Skrevet

Rett etter at jeg la inn denne tråden i går,så klikket jo alt her,så jeg fikk ikke fulgt med i tråden.

Håper at alle fikk en god natt søvn etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...