Gå til innhold

Andre som sover hele natten igjennom?


m@rie82

Anbefalte innlegg

det er ikke mange nettene vi har vært våken i det siste, her. jenten min sover fra ca 21/22 til rundt 07/08. deilig!! :)

fullammer også fortsatt, noen fler?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Det varierer litt. stort sett amming en gang om natten, men ganske ofte sover han hele natten fra ca kl 21.00 til 7.30. Sover han en hel natt, våkner han gjerne to ganger natten etter...(ammes bare).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun legger seg 7- halv 8, og sover til 4-5 tiden, så det blir mange timer i strekk bare det ikke er på natta alt:) Hun har såvidt begynt å få litt grøt for hun begynte å ligge våken om nettene uten å ville sove. Etter at vi begynte med grøt går det veldig mye bedre. Sjelden hun våkner nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Snuppa har sovet fra 19-07 hver natt siden hun var 5 uker ca... veldig veldig deilig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veslesnuppen min har...bank i bordet...ikke vært våken ei eneste natt siden fødsel den tiende mars.var vant med kolikkunger og tok det som en selvfølge at han også skulle få det. gleden var mao stor da jeg oppdaget hvor rolig han er..i koma minst 14 timer.uten unntak. løøøøv it:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei som akkurat har blitt 4 mnd. Ho sover fra ca 20 til rundt 5-6, da får ho mat. Så sover ho videre til 8-9. Fullammer enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nathalie legger seg 18.30 og sover da helt til mellom 7 - 9 morningen etter uten å våkne. Hun har sovet hele natta igjennom soden hun var rett under 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei du, David legger seg ca kl 20, våken igjen rundt 23-24 tida, ny runde igjen kl 02, også pån igjen rundt 5-6, på igjen rundt 8, og da er jeg så utslitt at jeg får han til å sove til ca kl 09.30 før vi står opp.

 

Men han sover mye på dagen da, har ca 2 timers formiddagsdupp, og to dupper til på va 1 times tid hver før kvelden kommer..

 

Fullammer, men har prøvd med grøt noen kvelder uten at det har hjulpet noe særlig..

 

Er det noe rart at jeg er litt lat om dagene?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er d natta med grøt som kveldsmat ca kl 21.30, så sover hun til ca kl 3, får mat, og så sover hun til ca 8 på morgenen.. Synes det er veldig greit at det bare er ett måltid på natten, men gleder meg veldig til det blir slutt på d. Jeg bare drøøøømmer om hvordan dere må ha det, dere som har babyer som sover fra tidlig kveld og helt til morgenen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!

 

søvnmønsteret til gullet har endret seg veldig den siste måneden.

hun sover ikke lenger natten igjennom, men våkner 1-2 ganger for mat. men nå har vi begynt med legge-rutiner og hun er flink å legge seg til å sove en gang mellom 20 og 21.

vi har også begynt med litt gørt på ettermiddagen, noe som er veldig populært! ellers skal hun ha alt som jeg holder på. spesielt glass med noe oppi eller tv-kontrollen. og hun blir veldig fornærmet når hun ikke får det som hun vil ja...

:)

 

flere med oppdateringer? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår har sove heile natta frå ho var 2 mnd ;)) No legger vi ho kl 20 og ho sover til 07-08. sjønner at vi er veldig heldige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gutten min har sovet rundt siden han var 5 uker helt fantastisk. han legger seg i 7 tiden og kan sove helt til kl 10 på morran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...