Gå til innhold

vondt etter sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så vondt i nederst del av magen nå etter sex.. det er normalt eller?

er 33+3...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 30 og sliter etter sex, med smerter nedest i magen og også spesielt etter en orgasme, så her er det dessverre stopp med den slags til min manns store fortvilse....... aner ikke om det er normalt, men de sier jo at blant annet en orgasme skal være bra, men det føles ikke slik.

Skrevet

jeg får veldig vondt etter sex. men det tror jeg har mye med bekkenløsningen å gjøre..

Det er ganske normelt at man får kynner etter å hat sex..

Skrevet

Jeg har hatt mye kynnere siden uke 24, og fikk beskjed av gyn.legen at jeg ikke skulle ha sex. Da de var redd at jeg skal få enda hardere kynnere og at dette skal sette igang modning. Jeg klarte meg heeelt fram til uke 30, men da ble det en orgasme ja .Fikk hardere kynnere hele natten og dagen etterpå før det roet seg.

Det jeg skal fram til er at så lenge du ikke har mye kynnere i utgangspunktet(jeg hadde mange i timen) så har det ikke noe å si om du har sex, spør legen din hvis du er usikker om dere bare skal fortsette som før. Legene sier jo at hvis du ikke har ubehag, eller vondt når du har sex så kan du fortsette så lenge du orker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...