Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Er det bare meg, eller er det slik at det er visse som hele tiden skriver, og gir respons, og om noen "nye" kommer inn å spør så er det slik at er man heldig så får man svar / respons?? Skriver som anonym nå..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Virker som det er en gjeng der som holder sammen, er du heldig får du bli med..
Helene <3 Sarah Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Ja det virker som om der er en viss "klikk", så jeg tar de svarene jeg får der med stor takknemmelighet.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Ja om man er så heldig så... ofte kanskje en som orker å gi et pip... dårlig egentlig.. Er som du sier.. en klikk.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Både ja og nei. Jeg har opplevd å ikke få svar på innlegg der inne og har etterhvert løært meg til å formulere overskriftene slik at jeg får respons på det jeg lurer på. For der inne er det faktisk ekstremt viktig å fange oppmerksomheten med en gang innlegget legges ut. Men opplever faktisk småtroll og slik, fra tid til annen. Nå er ikke det akkurat noe "issue" for meg som i perioder praktisk talt har bodd her inne, men ser jo det er andre, nye og ukjente nick som får liten eller inge respons på ting adre kan få 15 svar på i løpet av kort tid. Men det er nå sånn det er på et nettsamfunn. Og jeg gjør det selv, er mye letter tilbøyelig til å svare på et innlegg dersom det er et nick jeg kjenner. Og desto bedre jeg kjenner nicket og evt også personen, desto mer sannsynlig at jeg svarer.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Ikke lett å bli kjent med noen heller da, om få eller ingen svarer...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Klager jeg på barnefar så får jeg i alle fall masse respons på skravle! Men tror mange av trådene blir sånn litt interne tråder mellom brukerene fordi dib rett og slett er hobbyen deres. Altså har de samtaler på forumet, og dette blir ofte lange tråder...selv om tråden kanskje begynte med et spørsmål. Ellers så får andre svar på spørsmål uten sånn samtale, og da sier det seg selv at tråden blir kortere. Selv er jeg en veldig aktiv bruker her, men jeg er sånn som svarer på innlegg etter tema, og ikke etter hvem som stiller spørsmålet. Men er greit å ha en overskrift som fenger da!:-)
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Anonym; nei det er jo klart. Men jeg bestreber meg på å svare når jeg kan og vet. Liker jo å fremstå om kunnskapsrik;) Hihi... Og jeg har jo blitt kjent med mange og vet mye om mange (ikke at de nødvendigvis vet at jeg vet..., eller hva Riga!!!)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Hehe...skulle du dra igang en samtale her på denne tråden bare får å håne HI? Nei...skjønner jo at du kjenner litt av historien min, og jeg vet jo at jeg kjenner litt av historien din. Men her viser du jo hvor enkelt det er å dra igang en samtale på en tråd, så kanskje en med et "nytt" nick blir med også!:-) F.eks. har jeg aldri vært med på en sånn "skravletråd" med 200 innlegg eller noe...det blir for mye. Men går an å lage en sånn liten skravletråd med et visst tema f.eks. for å bli kjent med folk. F.eks. for de som har barn i lik alder...sånn sett er jo klubbsidene veldig gunstige for å bli kjent med folk,- er ikke like mye aktivitet der som på skravle.
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Vi har jo hatt div såne tråder, men de forsvinner i dimman like fort som de dukket opp. Feks monstermammatrådene, "de uten trådvenners tråd" osv. Så det er jo ikke noe nyt fenomen. Drammenstråden har jo til og med "dødd" for alle har flyttet til Facebook! Nei, kjipt. Er forresten mange som ikke tenker over hvor mye man vet om dem etter å ha vært på BiM først, og så her. Jeg vet masse om mange som sikkert ikke aner hvem jeg er engang. Litt skitchy, og litt festlig på samme tid. Men det går jo begge veier da:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 Det viser kanskje at en faktisk må være veldig aktiv her for å i det hele tatt få igjennom en slik tråd...men en blir jo kjent med folk uten egne tråder til det,- det har i alle fall jeg blitt! Jeg tror at folk tror at det vet alt om meg, og noen ganger blir jeg skjelt ut for å gi ut altfor mye info. Men jeg vet jo selv at det jeg skriver her er bare deler av historien...mye mer som skjer enn det jeg skriver her på bim/dib faktisk! Er forresten noen her som husker ALT jeg har skrevet, men det sier jo mest om dem da, og jeg føler meg ikke akkurat truet. Litt skremmende da! Men nå må jeg sove...antar at snulla våkner tidlig imorra!:-/
manonym Skrevet 26. juli 2007 #14 Skrevet 26. juli 2007 Jeg føler det ikke sånn egentlig. Må bare skrive en fengendes overskrift som Tillab sa, feks skrive hva det er snakk om i tråden så svarer de som kan noe om det. Jeg får svar på det meste jeg spør om, men som regel aldri fra de mest "populære" verken på skravle eller småtroll. Men jeg kunne ikke brydd meg mindre om det er klikker og folk som kjenner hverandre, for jeg bruker disse sidene mest for å spørre om ting jeg lurer på, ikke nødvendigvis for å bli kjent med folk=)
PopUp Skrevet 26. juli 2007 #15 Skrevet 26. juli 2007 Enig i at overskriften har mye å si!! Ikke alltid jeg gidder å gå inn på "hjelp meg" eller "vet dere hva dette er" etc.... Dumt, for kanskje akkurat JEG hadde hatt noe vettugt å si akkurat der, hehehehe ;o)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #16 Skrevet 26. juli 2007 WOW nå fikk jeg jo masse svar nå hehe.. Men skjønner hva dere mener, og er helt enig med dere. Strengt talt så bryr jeg meg ikke så mye, er ikke så mye inne her egentlig, men ser tråder som aldri får mye respons, derfor skrev jeg dette.
Maisie Skrevet 26. juli 2007 #17 Skrevet 26. juli 2007 Enig PopUp. Men det er jo ikke alltid at overskriften hjelper heller. Da har jeg heller tenkt at enten så vet ikke folk svaret (kan ikke hjelpe) eller så er det ikke folk pålogget som kan svare. Og det kan man jo ikke gjøre noe med. Da må man enten spørre i andre forum (fora, heter det kanskje i flertall) eller spørre på et annet tidspunkt. Men det er klart at bruker man mye tid på Dib, så blir man kjent med flere og flere blir kjent med deg. Henger meg ikke så mye opp i det, jeg, så lenge jeg får noe tilbakemelding på ting som jeg lurer på (og det får jeg som regel).
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #18 Skrevet 26. juli 2007 Skjønner hva du mener ja. Får nesten aldri noen svar - uansett overskrift. Men nå har ikke jeg et veldig kjent nick heller. Pleier faktisk å bruke nick:-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #20 Skrevet 26. juli 2007 Ja, eller skrive *heltpåtrynetinnlegg* som du var så behjelpelig med igår........
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #24 Skrevet 26. juli 2007 ja sånn føler jeg det og. får av og til et par svar. derfor klarer jeg heller ikke å engasjere meg så mye i disse diskusjonene av alt mulig.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #25 Skrevet 26. juli 2007 Morosomme nå er jo at folk faktisk svarer hehehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå