Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev inn tidligere i dag at jeg hadde hatt et par lekkasjer i natt. Fikk svar om at dette mest sannsynlig var slimproppen. Noe jeg slo meg til ro med.

Utover dagen i dag har det vært flere lekkasjer, men ikke noe å snakke om. Så kl 21.30 reiste jeg meg opp fra sofaen og da var jeg ikke i tvil lenger hva det var for og si det sånn:=).

Har vært på føden, men da jeg ikke har noen rier enda som jeg kjenner noe til skulle jeg komme tilbake igjen i morgen formiddag.

Endelig kommer det lille nurket til verden:=):=):=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååe, så heldig du er! Nå ble jeg misunnelig =( hehe.. Håper vannet mitt og går snart eller at jeg får rier.. Hvor langt er du på vei da??

Lykke til, snart har du nurket ditt i armene =)

Skrevet

Er 38+2, men deilig at han kommer litt før tiden :-)

Skrevet

Heldiggris!Men innstill deg på at det ikke er sikkert at riene kommer igang av seg selv.Min forrige fødsel...22 mnd siden, begynte jeg å lekke kl. 07.00 mandags morgen. Måtte komme tilbake på tirsdag. Ingen rier. Måtte komme tilbake onsdag, fortsatt ingen rier. Fikk min første stikkpille for at de skulle sette igang fødsel kl. 10.00. Ingen effekt. Ny stikkpille kl. 16.00. Kl. 20.00 den onsdagen var det forferdelig vondt, og babyen kom ut natt til torsdag kl. 01.30.Slitsomt å gå sånn og nærmest forvente at riene skal begynne bare vannet går...men der kan man jaggu ta feil.Men lykke til uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...