jente08&jente2010<3 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 neste bursdag er jeg mor! sykt å tenke på:)hehe:)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer med dagen! Hvordan går det med deg for tiden? Var det ikke du som opplevde at samboeren din gikk i fra deg? Håper alt står bra til.
jente08&jente2010<3 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 tusen takk for det:) jo, det går veldig bra:) vi har vel på en måte funnet litt sammen igjen! men det er ikke lett! ettersom jeg ble veldig såret! men vi skal til rådgivning. jeg er innstilt på å løse dette, han også,pga barnet!! men ellers er alt bra!
vårina Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Så kjekt å høre at det går mye bedre:) Skjønne at du ble veldig såret..men veldig bra at du får han med på rådgivning.Opplevde når eg ble gravid at samboeren min"frika"ut og ikke ville ha barn allikevel.Det var som ett slag i fjeset for vi hadde jo prøvd noen mnder..alt var planlagt. Verden raste i sammen for meg...skjønte jo absolutt ingenting. Heldigvis så hadde eg familie og gode venner som støttet meg. Noen uker senere fikk eg blødninger og ringte han for eg ble så redde. Etter det fant vi langsomt tilbake til hverandre med god hjelp fra rådgivning og en fantastiske lege.Er i dag 14+5 uker på vei med tvillinger og har det veldig bra isammen. Masse lykke til videre..det ordner seg helt sikkert for dere også
jente08&jente2010<3 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2007 bra høre det ikke bare er oss! han kom jo å sa at han ikke ville mer. sånn uten videre! men etter litt tid, så kom vi mer og mer tilbake til hverandre! ja...det ordner seg nok:) takk for hyggelig svar:)
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Gratulerer med dagen, og lykke til med forholdet! Alltid koselig å høre når man finner tilbake til hverandre..
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Gratulere med dagen fra en nykomling på 2. trimester
Lita2102 med to gullgutter:-) Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Gratulerer så mye med dagen!!! Klem fra meg
Håpefull mamma Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Gratulerer så mye med dagen som er i dag!! og lykke til med forholdet. det beste for barnet er jo at foreldrene er sammen.
jente08&jente2010<3 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. juli 2007 oj...så mange gratulasjoner da:) tusen takk iallefall:) ja, er alltid koselig når det er sånn:)
Niem og Patrick Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 Gratulerer med dagen!! Kos deg masse, og nyt dagen din:)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 26. juli 2007 #14 Skrevet 26. juli 2007 Grattis med dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
twoboys & a girl Skrevet 26. juli 2007 #15 Skrevet 26. juli 2007 Gratulere med dagen. Ønsker dere lykke til:o)
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #16 Skrevet 26. juli 2007 Gratulerer med dagen!!!!!!!!!!!!!! så bra at det går bedre med dere nå da!!!!!! lykke til!!!!!!!!!
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 26. juli 2007 #17 Skrevet 26. juli 2007 Grattis med dagen!! Håper du får en kjempefin dag! Du får feire med en Munkholm:)
Duo-yoghurt Skrevet 26. juli 2007 #18 Skrevet 26. juli 2007 Heisann Tonje vennen:) Gratulerer så mye med dagen din snuppa. Håper du har fått noen fine ting nå da:) Gla i deg vennen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå