monyh Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Skrev inn tidligere i dag at jeg hadde hatt et par lekkasjer i natt. Fikk mange svar om at dette mest sannsynlig var slimproppen. Noe jeg slo meg til ro med. Utover dagen i dag har det vært flere lekkasjer, men ikke noe å snakke om. Så kl 21.30 reiste jeg meg opp fra sofaen og da var jeg ikke i tvil lenger hva det var for og si det sånn:=). Har vært på føden, men da jeg ikke har noen rier enda som jeg kjenner noe til skulle jeg komme tilbake igjen i morgen formiddag. Endelig kommer det lille nurket til verden:=):=):=)
SnupsaTupsa Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Å, så spennende ) Lykke til med fødselen! Snart treffer du lille nurket ditt!!! )))
tre små... Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Så spennende!!! snart treffer du den lille babyen din!!! lykke til!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅ.......... så gøy :-) det kribler i magen min. jeg vil også ha baby der som skal få komme til verden :-) lykke til :-) og kos deg masse med småen :-)
DK+2 Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Korr speinnanes! Løkke tell me fødselen, du har et faktastisk å ubeskrivelig vakkert øyeblikk i vente =)
Monajenten Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Så spennende!!! Da har du snart baby i armene istedenfor i magen:) :)
silhah og emilie Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 åå får helt frysninger jeg..jeg og viiil:) lykke til å kos deg masse med nurket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå