Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev inn tidligere i dag at jeg hadde hatt et par lekkasjer i natt. Fikk mange svar om at dette mest sannsynlig var slimproppen. Noe jeg slo meg til ro med.

Utover dagen i dag har det vært flere lekkasjer, men ikke noe å snakke om. Så kl 21.30 reiste jeg meg opp fra sofaen og da var jeg ikke i tvil lenger hva det var for og si det sånn:=).

Har vært på føden, men da jeg ikke har noen rier enda som jeg kjenner noe til skulle jeg komme tilbake igjen i morgen formiddag.

Endelig kommer det lille nurket til verden:=):=):=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så spennende :o) Lykke til med fødselen! Snart treffer du lille nurket ditt!!! :o)))

Skrevet

Så spennende!!!:) snart treffer du den lille babyen din!!!:) lykke til!!

Skrevet

Oi så spennende da. Lykke til med fødsel!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅ.......... så gøy :-) det kribler i magen min. jeg vil også ha baby der som skal få komme til verden :-)

 

lykke til :-) og kos deg masse med småen :-)

Skrevet

Korr speinnanes! Løkke tell me fødselen, du har et faktastisk å ubeskrivelig vakkert øyeblikk i vente =)

Skrevet

Så spennende!!! :)

Da har du snart baby i armene istedenfor i magen:) :) :)

Skrevet

så gøy da!!!!! :)

masse lykke til!! :)

Skrevet

åå får helt frysninger jeg..jeg og viiil:)

lykke til å kos deg masse med nurket:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...