<3 3 tette <3 Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 jeg varmer det i micro og det går helt greit så jeg lurer også på hvorfor ikke?
ScaryMama Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Jeg forstod spørsmålet slik at om man kan varme mme som er allerede blitt tilberedt. Det skal man ikke varme opp igjen pga bakterier. Men sånne nankartonger osv. kan man varme i mikro.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Nei, vi lager døgndoser med mme, og da kan man jo varme de opp i microen før bruk. Man kan jo varme opp mme en gang før man bruker den, men ikke to ganger. Det vet jeg.
ScaryMama Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Da misforstod jeg:) Men hvordan gjør du det? Du blander kaldt vann med mmepulver, også varmer før babyen skal ha?
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Blander ut pulveret i vann som er 40 - 50 grader varmt, åsså setter vi det i kjøleskapet og varmer den opp i mikroen når lillegutt er sulten. Da er det varmet opp en gang, og det er når eg varmer den i microen.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 50 grader? Trodde det var farlig at vannet var over 40 grader jeg pga bakterier!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 jeg har tilogmed brukt kokende vann og hatt i mme pulver en time seinere når jeg er på tur å han er sulten er melken perfekt temp. HS sa dette går helt fint ....varmer også opp melken i micro ...men kun 2 flasker som han har om natten
Mooncake Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Vi gjorde det hele tiden da snuppa var liten. Laget 3 flasker i slengen, satte de i kjøleskap og varmet i micro. Fikk aldri indikasjoner på at det ikke var bra. Du kan jo spørre inne hos "Flaskemelk" og titte på www.flaskeposten.org
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå