Gå til innhold

Get jeg har trodd var rumpa.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk forklart av en jordmor at ofte når babyen har lagt seg med hodet ned, så ligger babyen hos de fleste ned rumpa oppe på venstre side og ryggen ut mot din venstre side. Og i en uke har jeg gått og kjent på en lii gar rund ting opp på venstre side av magen.... i dag var jeg på kontroll og det viser seg at babyen ligger i seteleie så det er hodet jeg har kjent.... siden jeg sakl ha ks er ikke det så farlig, men jeg skal bli fukgt godt opp for det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heh=P

Jeg kjenner rompa jeg iallefall...Ellers har hu et rimelig digert hode=D Min ligger i hodeleie da=)

Når skal du ha KS på sept??=)

Skrevet

hehe min ligger ihvertfall med rumpa UTOVER på høyresiden... hodet er nedover, men magen min er skjev fordi hun presser rumpa ut/fremover så magen er mye større frempå på høyre side enn venstre... =)

Skrevet

Ikke fått dato enda, terminen min er 17 september. De vil ta den så nærme da som mulig. Skal til ny vekstestemering 13 aug, ffår vel vite noe nærmere da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...