LilleTrolle Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Til deg som påpekte at det er dumt å svare på innlegget som ble lagt om Harry Potter, fordi det da dyttes oppover i forumet, vil jeg bare si at jeg er helt enig med deg. Jeg ble irritert og hissig da jeg leste det, og svarte automatisk på det. Tenkte ikke på det før etterpå at jeg da dyttet det videre oppover igjen, og da var det litt for sent. Til mitt "forsvar", du svarte på det du også, hihi. Det er fryktelig fort gjort. Får vel bare håpe at det kommer noen fornuftige damer med relevante forumsinnlegg som dytter det nedover igjen?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg blei så forbanna, for det samme skjedde på aleneforeldreforumet på dib...var klar over at jeg dytta det her litt opp igjen, så svarte på en del innlegg som lå under, men så at det var aktivitet her så andre som dytta det nedover igjen. Null aktivitet på aleneforeldreforumet da, så har nettopp brukt et kvarter på å dytte innlegget der noen hakk ned...jævla dårlig gjort av moderator å ikke fjerne alt med engang!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 HÆRREGUD!!!!! En anonym måtte selvsagt dytte det andre innlegget opp for å poengtere at jeg også hadde dytta det opp, men hva faen...skreiv mitt 5 min etter siste innlegg, og da sier det seg selv at jeg ikke dytta det opp særlig mange plasser. Den teite anonym 00:25 eller noe derimot kan bare ha seg!
LilleTrolle Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 Hehe. Jeg har så dårlig samvittighet fordi jeg svarte på innlegget, at jeg også nå sitter og svarer på nesten alt som tenkes kan mer eller mindre kun for å dytte det berømmelige innlegget lenger ned... men, bør vel legge meg i stedet.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Hihi...greit at det er litt aktivtet her...får håpe det blir fødebom i natt, så er nok innlegget vekk imorra!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå