Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Klokken har bikket midnatt, og jeg skal finne sengen. Rart å tenke på at jeg faktisk har kommet til termin etter et langt og tungt svangerskap. Skal på kontroll i morgen tidlig, og har ingen tro på at noe skal skje med det første etter at jeg gikk ca en uke over med begge de to eldste. Ønsker lykke til til alle dere som er i fødsel, men dere kan vel ikke lese dette, og god natt til alle dere andre! I morgen er det atter en dag og nye muligheter :-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Så gøy...har selv kun født før termin, så vet ikke åssen sånt føles! Håper ikke du må gå over 1 uke da!
mednr5imagen Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 ...nå har jeg endelig fått pakket sykehusbagen....så nå er alt klart til at lillesøster skal komme...har termin til fredag, og har begynt så smått å kjenne etter noen "tegn", men merker ingen ting...har født en uke før termin med begge jentene, og gutten vår kom et par dager over...så i kveld fant jeg ut at det kanskje var best å pakke Drømmen er at ting skal skje som det gjorde med nr to..merket at noe var i gang på kvelden, men sov hele natta igjennom...sto opp kl 6.00, tok meg frokost, en lang dusj og sov en time til....opp med storesøster til mamma og pappa kl 9, og klokken 10 kom lillegutt...uten mange slitsome rier, bare en i ny og ne ...vel, her var noen tanker fra meg, før jeg kryper til køys og sover sikkert heeelt til i morgen God natt alle ventende mammaer!
Mamma til M07 & M09 Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Henger meg på her jeg.. har termin i dag jeg og, går og håper at ungen velger å komme ut på dagen.. Utrolig å tenke på hvor fort det egentlig har gått.
*RutIetutt* Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Termin i dag, jeg også....men ikke noe tegn til baby enda, nei....tror hun har grodd fast der inne, jeg:o( NÅ begynner den virkelige tålmodighetsprøven....gikk fem dager over sist og det var ikke noe kjekt:o(
Mamma til M07 & M09 Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 uff, kan tro det er de tyngste dagene. jeg har prøvd å stille meg inn på at jeg kommer til å gå over. men vil han h*n ut i dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå