2søtesmåog2imagen Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Er over 2 måneder siden minsten hadde bursdag og hun har hele tiden lovt og komme med bursdagsgave til han og dette sier hun hver gang vi møtes. Jeg er irritert på dama, er det ikke litt sent og komme med en presang til en 4 åring flere måneder etter bursdagen hans? Det verste er jo at guttungen maser om hva det er han skal få av henne, men det har jeg til og med prøvd og hinte frempå hos henne, men hun sier bare at hun har den hjemme og han skal få den snarest. Kan jo også legge til at jenten hennes hadde bursdag mens vi var på ferie, men vi ga ikke henne noe, men jeg har heller ikke lovt noen presang heller. Blir frustrert over mennesker som sier noe de tydeligvis ikke kan holde overfør barn. Hadde det vært meg hadde jeg faktisk ikke brydd meg i det hele tatt.
Bettybu Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 ...ille for barn... og irriterende for voksne.. Feiret 40 ifjor, og en sa at jeg skulle få presang, og en annen "venter på festen"..... Hadde en "halvdød" svigermor, og planla ikke noe party, for da kunne en være sikker på at den dagen hun vandret hen... Får se om det blir feiring av mej og gubben neste år.. Førstnevnte fikk gavekort fra oss + et per til..hun ble også 40... Forventer ikke gave fra noen, men når de SIER det...da kan de komme med gaven...IALLEFALL til barn!!!
DK+2 Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Har ei venninna som sa ho hadde kjøpt nåkka skikkeli fint å personlig til jul tell mæ (spurte om adr mi sekkert 10 gång førr ho sku sende!), å ho blei bedt i dåpen til prinsen, men kom ikkje, å sa at han sku no få dåpsgave likavæll, men har ikkje sedd nåkka tell nån av gavan!! Ho fikk julegave av mæ,men ho kan tru at d blir ikkje mykje julegave på ho i år!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå