Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Begynte å tenke på det i dag at det kanskje er greit å planlegge hvem som skal være med meg på føden om fødselen starter og samboeren min ikke kan bli med sånn med en gang... Er jo han jeg absolutt vil ha med - egentlig den eneste. Men han jobber jo så mange nattevakter og da kan jo ikke han bare reise fra alle. Kanskje greit å ha en nødløsning. Har veldig lite lyst til å ha med mor eller svigermor, kjøre meg kan de men å ha de med på fødsel. Nei takk. Bestevenninna mi hadde besvimt før vi var fremme så det er lite vits. Eneste jeg kunne tenkt meg egentlig bor jo selvfølgelig to timer fra her... Hmmm... Er jo tre uker til termin bare så...
Gjest Ut på tur Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Hmmmm... kan ikke sambo ha en bakvakt nå som han skal bli far? En som kan troppe opp på kort varsel dersom fødselen starter ? (Veit jo ikke hva han jobber med) Er det første barnet? Da får du eventuelt trøste deg med at det som oftest tar noen timer med førstemann. Kanskje hun som bor to time unna kan komme likevel når du merker at ting begynner å skje? Eller kanskje Bestevenninna di ikke besvimer av å bare følge deg på sykehuset og være der til sambo kommer fra? Ikke ta med deg noen du ikke gidder mener nå jeg da... da kan man jo like gjerne klare seg selv ?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Det jeg mener og at da går jeg heller gjennom det selv. Jobber å¨sykehjem/aldershjem og der er det ikke lett å ha bakvakt - litt lite folk å ta av. Men det ordner seg nok, er i grunn ikke veldig bekymret egentlig da... men kan jo være greit å ha noen der hvertfall. Det ordner seg nok og han rekker sikkert frem, er førstemann og tar nok litt tid.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Trodde far hadde krav på å få gå, når det er fødsel i gang. Selv om han jobber på sykehjem.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Klart faren må få gå fra jobb når fødselen starter!!!!! Jeg er selv arbeidsgiver for folk som jobber nattevakter og mener dette er en selvfølge, er en stor dag for dere og viktig at han er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå