♥ McQueen♥ Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Når kan man begynne å bruke dette og hvor lenge om gangen?
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Babybjørn Original kan brukes fra 3,5 kg, start med 10 min. Babybjørn Active kan brukes fra 3 mnd, også i begrenset tid. MeiTai, ringslynge, lommeslynge, bæresjal, Ergo, patapum osv osv kan brukes fra fødsel, og siden de sitter/ligger ergonomisk korrekt er det ingen tidsbegrensning. Vippestol vet jeg dessverre ikke.
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Vippestol kan man bruke fra starten om den har liggestilling, det kommer helt ann på stolen. Babybjørn aktiv brukte jeg en del de første månedene. Var mye gråt, så jeg bar henne i den mens jeg vasket gulv o.l. om nettene. Hadde stor tro på ringslynge, men fikk den aldri helt til dessverre.
Fia tobarnsmor Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 BB Active kan da også brukes fra 3,5 kg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå