Gå til innhold

Bæresele og vippestol


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man begynne å bruke dette og hvor lenge om gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babybjørn Original kan brukes fra 3,5 kg, start med 10 min.

Babybjørn Active kan brukes fra 3 mnd, også i begrenset tid.

MeiTai, ringslynge, lommeslynge, bæresjal, Ergo, patapum osv osv kan brukes fra fødsel, og siden de sitter/ligger ergonomisk korrekt er det ingen tidsbegrensning.

 

Vippestol vet jeg dessverre ikke.

Skrevet

Vippestol kan man bruke fra starten om den har liggestilling, det kommer helt ann på stolen. Babybjørn aktiv brukte jeg en del de første månedene. Var mye gråt, så jeg bar henne i den mens jeg vasket gulv o.l. om nettene. Hadde stor tro på ringslynge, men fikk den aldri helt til dessverre.

Skrevet

BB Active kan da også brukes fra 3,5 kg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...