MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Vippestolen min er fra de er nyfødt, og det har vi også brukt den ifra... Bæreselen var han ca 4 uker når vi begynte med... men tror man kan begynne før... var bare da jeg begynte
♥ McQueen♥ Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har fått låne en babybjørn vippestol. Er den for nyfødte? Småen her er snart 7 uker. Kan jeg begynne å bruke den nå?
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 BabyBjørn BabySitter 1-2-3 Babyens aller minste bevegelse forvandles til rolige gynginger. Sklibeskyttelsen holder stolen på plass samtidig som den beskytter gulvet. For barn mellom 0-24 mnd. (0-13 kg). Når barnet er stort nok til selv å klatre inn og ut av BabyBjørn BabySitter 1-2-3, kan selen fjernes. Tre innstillinger; sove, hvile og leke. Vendbart og vaskbart tekstiltrekk (40 grader). Fant på nett!!!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Jeg hadde begynt og brukt den var jeg deg! Han trenger jo ikke sitte så veldig lenge av gangen da! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå