Gå til innhold

Bæresele og vippestol


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man begynne å bruke disse tingene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vippestolen min er fra de er nyfødt, og det har vi også brukt den ifra...

 

Bæreselen var han ca 4 uker når vi begynte med... men tror man kan begynne før... var bare da jeg begynte

Skrevet

Jeg har fått låne en babybjørn vippestol. Er den for nyfødte? Småen her er snart 7 uker. Kan jeg begynne å bruke den nå?

Skrevet

BabyBjørn BabySitter 1-2-3

Babyens aller minste bevegelse forvandles til rolige gynginger. Sklibeskyttelsen holder stolen på plass samtidig som den beskytter gulvet. For barn mellom 0-24 mnd. (0-13 kg). Når barnet er stort nok til selv å klatre inn og ut av BabyBjørn BabySitter 1-2-3, kan selen fjernes. Tre innstillinger; sove, hvile og leke. Vendbart og vaskbart tekstiltrekk (40 grader).

 

Fant på nett!!!

Skrevet

Jeg hadde begynt og brukt den var jeg deg!

 

Han trenger jo ikke sitte så veldig lenge av gangen da!

 

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...