Gå til innhold

Oppussing og tapetsering,noen som har litt peiling!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille får eget rom når vi flytter *jippiiii* , men det er stående panel på rommet, og egentlig kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å tapetsere den ene kortveggen... Men må jeg slå opp en sponplate utenfor panelen eller er det noe annet vis å gjøre det på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke fjerne panelet på den veggen, da? Sikkert plater under.

Skrevet

Sier noe der...hehe...

Men er bare en leid leilighet...Så tror nok ikke jeg skal begynne å rive ned noe...hehe...Tenkte det kanskje gikk ann å bare feste en sponplate e.l på den veggen...som det var lett å få av igjen ved en senere annledning evnt..

Skrevet

Eller bare male panelet? Jeg syns det er veldig fint hvertfall...

Ville nok ikke fjernet panelet uten at jeg visste hva som lå bak. Er det en innervegg er det antagelig ikke noe bak (annet enn et skjellett eller hva det heter), dersom det er i en blokk eller lignende og på en av ytterveggene kan du nok rive panelet uten at det gjør noe....

Skrevet

ja mal panelen, slipper du for mye jobb også ;)

Skrevet

Poenget er at det er mønstret tapet....Og nå finner jeg selvfølgelig ikke igjen linken til den siden, men var via Fargerike ihvertfall...

Hadde det bare vært for fargens skyld hadde jeg bare malt...

Men blir nok til det om jeg ikke finner en lettvint løsning..

Skrevet

Du kan male panelet, og i tillegg tapetesere en veggplate i et kult mønster og sette lister på baksiden av den så det blir som et stort bilde du henger opp.

Skrevet

Ja ,var på en måte noe slikt jeg hadde sett for meg:) Kom over en kjempeherlig tapet idag, med lilla sommerfugler, veldig duse,nydelige farger, selve rommet hennes blir i en lys lys lilla... Så da tenkte jeg å evnt ha den tapeten på ene veggen som sagt,men kom brått på at det er panel der jah... Mulig jeg tapetserer et stort lerret evnt...Litt mindre tyngde enn en veggplate..( detta har jeg gjort før skjønner du..hihi)

Skrevet

Bruk rehab. gips. Dette er tynne gipsplater som du kan skru utenpå panelen som ikke bygger så mye.

Skrevet

Det er notert!, Takk for tipset=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...