Gå til innhold

__!!*** FRED WEASLEY DØR SLUR DØR OG HARRY POTTER DØR!! BUT HE WILL RETURN****___

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så snill du er som ønsker å ødelegge gleden for dem som holder på med boken. En skikkelig skjønning er du;-) Håper du får et langt og friskt liv og at ingen busser kjører over deg i morgen! God natt:-)

(Tenk antonymer her så får du frem meningen min, søta;-)

Skrevet

buss?? ho ho pass deg for en rød bil ;)

Skrevet

Tror nok at bussen tar deg først, hørt om karma? Høhøhøhø

Skrevet

hørt om reinkarnasjon?

Skrevet

Jepp, og jeg vet akkurat hva du kommer tilbake som! ;-) En ekkel liten edderkopp som fort blir spist av en katt, og det verste er at så feig som du er, så blir du ikke en giftig en heller, bare en liten spinnkjerring. *slurp* Vekk! :-)

Skrevet

Jeg bryr meg lite om hele Potter-hysteriet. Men å legge ut hvem som "dør" på nettet er bare så utrolig barnslig. Men det gir din sjel litt glede når du er ekkel på denne måten,HI?

Ingen av dem har forresten "levd" til å begynne med...

Skrevet

ja jeg vet, men fikk så innmari lyst.. egentlig er jeg en årleit person i virkeligheten

Skrevet

ja, det skinner jo tvers igjennom.....

Skrevet

Tok det deg så lang tid å lese boka?????? Sier jo litt om evnene;)

Håper minst at det gikk for deg når du trykket enter knappen, for noe må du jo ha fått igjen for å ødelegge lesegleden for de som vil kose seg med boka enda noen dager.

Skrevet

Jammen godt at ENDA ei kjerring kan ødelegg lesegleden for de som ikke er ferdig.

Fiiint det.

Skrevet

Fy fader så smålig og barnslig du er!!! Du må ha lite gleder her i verden! Fy fader du provoserer, men det er vel meningen...

Skrevet

Ditt liv kan ikke være i det mest spennende laget vel, H.I..?

Hva med å finne deg en hobby av interesse?;)

Skrevet

jeg har aldri lest boka. men disser du folka som sitter å leser enda da? de sier også litt om evnene deres...

Skrevet

Hmm....trodde denne tråden ble slettet igår, jeg...........Eller er det kanskje bare en tulling som laget en ny?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...