Gå til innhold

roper på SAUEN

bobobaby+Lucas og Nathalie

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei.. hvordan går det med deg? syntes du må komme deg på treff snart!! vi har savnet deg på treffene. går alt bra i nye leiligheten? hvis det ikke er så langt i fra vestkanten er det ikke noe problem å plukke deg opp på veien til treffet. og tilbake om du vil det. kjører omtrent forbi uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei =) skulle gjerne vært med på treff men får middagsbesøk i morgen =( uff, nå må jeg virkelig komme meg på treff altså, men er alltid noe som er i veien og som jeg ikke kan avlyse... men vi skal jo på fløien når alle babyene er kommet ut da, meg og deg og goodyear! og på lyderhorn etterhvert... hehe...

har kommet godt i hus i leiligheten ja, får internett i morgen , nå bare stjeler vi fra naboene... hehe fy skam oss...

alt bra med deg da? så det ble nestenfødsel på deg, kjipt det stanset da. får håpe han kommer snart da!

Skrevet

ja det skal vi jo. det blir kjempekjekt. : )

he he... må man så må man!! nett må han jo ha når man er gravid og avhengig av bim. ellers går jo verden under.

joda alt er bra med meg. ja var skikkelig surt at det stoppet opp. det jeg sitter å tenker på er at jeg må begynne heeelt på nytt igjen neste gang. men men.. fikk god trening da. håper bare det skjer noe snart. skal ha masse sex, håper det hjelper.

Skrevet

ja bare å pule i vei... hehe =) sjekk ut nye magebildene mine da!

vi får ta oss mange trilleturer på vestkanten, meg og deg og goodyear. det hadde vært kjekt!!!

Skrevet

ja det må vi. blir kjempe kjekt. mest sannsynlig flytter vi til straume/loddefjord etter jul. da er vi jo enda nærmere. da kan vi jo treffes hjemme hos hverandre også, så kan babyene få ligge på gulvet sammen og kose seg. leke sammen og sånn.

kjempefin mage du har fått. har jo snart tatt meg igjen nå. ; )

Skrevet

det høres jo strålende ut! da er det bare å komme på besøk... gleder meg til det =)

Skrevet

og så er det jo bare for deg og goodyear å komme innom når dere er i nærheten også selvfølgelig.

Skrevet

det høres bra ut. : ) nei nå finner jeg sambo og sengen tror jeg. hvis jeg skal prøve å sette i gang noe må jeg ikke være for trøtt. ; ) natta, sov godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...