Gøril og Jesper :) Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Nå håper vi bare at lillegutt er sterk og klarer seg fint når han kommer ut Kommer til å ta en liten bimpause nå, men jeg skal oppdatere når jeg vet mer. Takk for mange gode ord jenter. Jeg er full av beundring av at så mange kan støtte en vilt fremmed slik dere har gjort. Det varmer Klem
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Så fin mage du har! og mye større enn min selv om du bare er en uke lengre enn meg =( har lyst at magen skal vokse skikkelig nå altså =( lykke til med lillegutten din. husk at vi tenker masse på deg, og det er bare å ta turen innom hvis det er noe du vil snakke om! vi er her for deg vettu! venter spent på oppdatering fra deg, og krysser fingre og tær for at alt går bra... stor klem fra meg!
Gøril og Jesper :) Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 jeg er vel mer enn en uke lengre enn deg sauen? Hvis du er uke 33? jeg er uke 38...(snart 38+3) Da er det ikke rart at magen er litt større vettu, så ikke vær lei deg for det.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 aaah, hehe syns det sto uke 34 på bildet så trodde du ikke var lenger enn det. men da forstår jeg =)
doffine Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Kjempefin mage:-))) Tenker på deg daglig, gøril. Håper virkelig at lillegutt er stor og sterk:-)) Jeg er på msn om du vil snakke:-)
Gøril og Jesper :) Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2007 ja, det er et par bilder i uke 34 ja Men de siste er fra uke 38 (tatt i dag)
Gøril og Jesper :) Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2007 Hei doffine Kanskje vi kan prate litt i morgen? Jeg skal finne sengen min nå, er så trøtt.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå