Gå til innhold

Plis hjelp meg litt.--

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAr svie og kløe rundt skjeden og rundt klitoris...er i uke 41 skal jeg gå til legen eller får man kjøpt noe resept fritt på aboteket..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tror det er sopp kan du kjøpe reseptfritt på apoteket:)

Skrevet

canesten krem kanskje. Kan høres ut som du har sopp.. verdt å prøve hvertfall.

Skrevet

Men sopp vises ikke det da?Jeg ser ingenting der nede bare rød og hoven..kan jeg bruke det når jeg er gravid?

Skrevet

Canesten kan du trygt bruke som gravid. Jeg ville prøvd ett par dager med det, det hender jeg bare har kløe og at canesten hjelper.

Skrevet

Så da spør man bare om det eller ligger det i hylla...har aldri hatt noe underlivsplager...er helt grønn...

Skrevet

Ligger i hylla ved gravidtester, kondomer osv Du får kjøåt bare krem eller krem og en vagitor. Vagitor er en stikkpille til sjeden, den kjøper du bare om det klør oppi kjeden, der følger det med en hylse om du fører den tabiletten inn md, men den skal du ikke bruke når du er gravid da dytter du bare vagitoren inn med fingeren.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Ville ha tatt pevaryl i stedet, da canesten kan forårsake allergiske reaksjoner...billigere er det også. Kjøp stikkpille pluss salve, og følg bruksanvisningen.

Skrevet

Er du usikker så snakk med legen. Ikke noe poeng å utsette deg eller babyen for unødige plager ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...