mathias05+emma08+10 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har veldig lyst på denne vognen. Har fått anbefalt den av flere kjente. Den virker utrolig god. Også veldig stilig, Noen som har kjøpt vogn, Hvor tidlig?? Jeg gleder meg veldig til å kjøpe vogn!!!
molla 29.12 Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Jeg tenker også litt på denne vogna, min eneste bekymring er framkommelighet på snøføre - ikke alltid like godt brøytet overalt.. Men den virker veldig bra på tørt føre og til å legge sammen. Håper litt på å finne den brukt.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Vognen er super! Også på vinterføre. Jeg har den og er kjempefornøyd. Har hatt flere vogner, og anbefaler virkelig denne!!! Skal kjøpe en til EW til andremann. De er så tette så tulla vår bruker sin i barnehagen. Fantastisk god vogn!
mathias05+emma08+10 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 Vi har også kjøpt Easywalker SKY. Den står foreløpig i stuen og venter på å bli brukt. Den er utrolig god å trille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå