Gå til innhold

dere med store barn (fra 5 år og oppover)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lar dere de være alene i lekebutikken mens dere handler i andre butikker på senteret?

Jobber selv i en lekebutikk og må bare si at jeg blir litt overrasket av og til. En ting er at ungene er i butikken i 10 - 15 min mens mamma eller pappa titter i en annen butikk, men når ungene liksom er i butikken i en halvtime ++, da synes jeg det blir litt drøyt.

Reagerer egentlig uansett, men det er jo selvfølgelig fordi jeg har mye negetiv erfaring med unger som enten ikke oppfører seg (drar varer utover hele butikken, spretter eller kaster baller så det klasker i varene på veggen, hyler og skriker, spørr og spørr om ting mens jeg står med andre kunder...) eller unger som etter kort tid blir redde og løper ut for å lete etter mor (seff i helt feil retning av der mor er = fortvilet mor som med blikket tydelig anklager MEG for ikke å ha passet på barnet hennes) eller begynner å gråte så vektere må tilkalles og mor letes opp.

Foruten at det ofte oppstår problematiske situasjoner for de som jobber i butikken, er dere ikke redd for å forlate barnet deres i en butikk alene i lang tid.... er jo mange syke mennesker i dette landet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei ALDRI!!!!!! Høres ut som en uting!!!! Hun kan løpe i forveien men jeg er rett etter, så kan vi gå å se oss rundt sammen.......Hun er 6 år...

Skrevet

Nope, det gjør jeg ikke å rister selv på hode av de som gjør det. Kanskje fordi jeg har samme erfaring som deg ;)

Skrevet

Kunne skrevet dette innlegget selv, jeg jobber også i en " barnevennlig" butikk på kjøpesenter.. Blir brukt som barnehage av visse foreldre. Skjønner ikke at de tør å gå fra ungene sånn, plutselig er de ute av min butikk og tenk om de får panikk og løper ut av hele senteret for å lete etter foreldrene. Fikk huden full av kjeft av en livredd pappa engang det skjedde, vektere fant guttungen flere kvartaler unna, på trafikert vei, og de var på ferie i byen vår... Det var en skikkelig ubehagelig opplevelse, tenker på den stakkars ungen også, som gikk seg bort.

Nei enten må man skaffe barnevakt og gå på kjøpesenter alene, eller passe på ungene sine selv hele tiden! Men jeg er nok som du ekstra klar over dette som jobber i butikk selv..

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke..

Lekebutikkene er jo ikke barnevakter hell..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...