♥ McQueen♥ Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Noen som har vært borti det og har erfaring med det? Småen her gulper så ufattelig mye at jeg blir gaaaaaaaal. Han legger godt på seg, så mat får han nok av, men det er fryktlig plagsomt både for meg og han. Han sliter også litt med luft i magen. Kan kiropraktor ordne det? Siste spørsmål: lang ventetid på å komme til hos kiropraktor?
*Joa* Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Kan ikke tro at en kiropraktor kan ordne dette. dårlig lukkemuskel kalles reflux og må behansdles av lege for at man ikke skal få varige men av det... Er han ikke under slik behandling?? Det bør du undersøke først og fremst. Surhetsgraden i spiserøret må jevnlig følges opp dersom det er det som feiler...
DK+2 Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Min kar e akkurat likens, han e 4 mnd å 1 vekka, e en stor gutt, lægg godt på sæ! Men han gulpe nåkka siiiiiiinnsykt!! Masse klesskift om dagen, å e ganske slitsomt, både førr mæ å han.... har prata me hælsesøster å dæm sei no bære at så længe dæm lægg på sæ så gjør man ikkje nåkka me d... men hadde jo selvfølgeli vorre fint å få det bort, men d e vel ikkje så lett....
♥ McQueen♥ Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 Mener ¨ha hørt om ei jente som var hos kiropraktor pga gulping og ble kvitt plagene... syns jo det høres rart ut jeg også... men er så lei. og han er bare 6,5 uke...
Pysa Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 De pleier ikke å ha så lang ventetid, trenger ikke henvisning eller noe. Men om de kan hjelpe med dette, vet jeg ikke. Ville heller tenkt fotsoneterapi, homeopat, akupunktur.
♥ McQueen♥ Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2007 Tror du det kan hjelpe? hvor mye koster det for en slik time da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå