Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? helt rart at du snart har termin nå... sist jeg så deg hadde du jo akkurat vært på ordinær ultralyd... og jeg var... 13 eller 14 uker, stemmer ikke det? nå er jeg plutselig 33 uker og med stor mage... hehe =) noe action der da? hils mannfolket da... når skal robin ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann;) Robin fikk en liten lubben gutt i forrige uke han, på termindato faktisk 17. Juli ;) Har ikke sett han annet enn på bilde enda da,siden de bor i Telemark men han ligner veldig på faren for å si det sånn:)

Jeg satt faktisk akkurat og tenkte på deg og hvor stor magen din var etter at jeg så et innlegg du hadde skrevet;) Du må legge ut magebilder, eller komme på treffet i morgen:)

Jeg har termin på fredag jeg, det er helt utrolig hvor fort tiden egentlig har gått.. selv om det kan være opp til to uker igjen, og tiden har gått litt treigt den siste uken.. Ellers da, skjer det noe?

klemklem

Skrevet

Må hilse og si grattis da!

Skal få lagt ut noe magebilder ja... hehe, tiltak...

Ellers er det lite som skjer. Stresser nå rundt og prøver å få tiden til å gå. er fremdeles sykemeldt pga bekkenløsning da, men det går vel over etter fødselen får jeg håpe. Sambo er sykemeldt for tiden også så godt å slippe å være hjemme alene ihvertfall.

Har kjøpt meg leilighet og kommet i hus der, det var deilig. så nå bor vi i Loddefjord=) ellers bare venter jeg på at Anniken skal bli født.. forhåpentligvis har jeg bare 4 uker igjen, maks 9... blir deilig å bli ferdig med dette greiene her da... høygravid om 9 dager og 45 minutter =)

bor dere samme sted som før? fått deg ny bil nå eller da? eller får du plass til vognen i bilen din`?

Skrevet

Så magebildene dine nå da;) så stor mage du hadde også.. Har du høye SF- mål?

jeg skjønner tiden går utrolig treigt, det gjør den her også.. I dag skal jeg bake brød til middagen sånn at jeg får tiden til å gå litt fortere på formiddagen, så går jeg tur når deigen hever. ;)

Kjekt med ny leilighet da, er godt å ha et sted du eier:) Vi bor fremdeles i Åsane vi, og bilen er den samme, men barnevognen går så fint inni atte;) hehe.. Ikke for å være gledesdreper, men visst du tenker at hun kommer 3 uker før, da LOVER jeg deg at tiden går sakte om hun ikke gjør det.. Håpe rdu har en fin dag:)

Skrevet

Takk skal du ha =) nei SF-målene ligger litt over streken men ikke så mye... Tiden går forferdelig tregt ja. Nå har jeg hatt kaffebesøk av mamma, mormor og noe nordlendinger og får besøk av min kusine senere i dag, så har litt å gjøre. etter det skal jeg i besøk til svigerinnen min som har bursdag (og termin om en uke, kanskje jeg blir tante i dag) så har nok å gjøre i dag altså=)

Gleder meg masse til å bli tante da, så har jeg noen å dulle med... =)

Uff ja regner med de siste 5 ukene blir harde hvis jeg innbiller meg hun kommer 3 uker før og så går jeg to uker over... uff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...