Gå til innhold

Hva skal dere servere ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Antageligvis gryterett eller noe i den duren.

Blir ikke mat før ved 16-17 tiden så da er det tid for middag, og vi er jo på sermonien så vi kan jo ikke stå på kjøkkenet......

Skrevet

vi hadde koldtbord med førstemann og det skal vi ha denne gangen også :)

veldig variert mat som regel alle liker..

Skrevet

I min familie er det ofte snitter i barnedåp. Veldig enkelt og greit, så det valgte vi også. Ingen koking på kjøkkenet og jeg hadde god tid til å bake.

Skrevet

heldigvis så slipper vi også å stå på kjøkkenet å lage maten...den skal vi få tilsendt fra catringfirma :)

Skrevet

Når snuppa vår ble døpt hadde vi Bacalao. Hadde folk til å lage maten her hjemme og servere den, så det var ikke noe arbeid for oss. Godt med noe salt! Blir som regel mye søtt senere på dagen.

Skrevet

Vi hadde koldtbord, supplert med pølse og lompe til ungene.

Skrevet

Vi skal ha sodd =) Eneste kriteriet jeg stilte da samboern min ville ha dåpen på østlandet var at jeg fikk orntli trøndersodd ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg går for koldtbord... enkelt og greit, alltid noe for enhver smak... jeg elsker koldtbord :-)

Skrevet

Tror nok vi kommer til å bestille koldtbord fra et cateringselskap. Vi kommer til å spise rett etter kirken, så da er det litt for tidlig med skikkelig middag for oss.

Skrevet

Vi hadde koldtbord. Alle finner noe man liker da.

Skrevet

Sist hadde vi snitter..,nå tror jeg vi går for koldtbord. Er jo enkelt og greit...

Skrevet

Elg-jegergryte (hjemmelaget) og lite koldtbord. Noe for enhver smak!

Skrevet

vi skal servere rådyr-gryte:) Samboer er jeger.

Skrevet

Her blir det sodd. Skal være i et forsamlingshus og kjøper inn store bøtter med både sodd og potet og får en bekjent til å hjelpe oss. Gleder meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...