Gå til innhold

Ville dere gitt bryllupsgave...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere gitt bryllupsgave til venninne som gifter seg, men som ikke skal ha bryllupsfest? (Jeg:ja)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Skrevet

Måtte bare lodde stemninga... fikk liksom inntrykk av da jeg annonserte at vi hadde tenkt å gifte oss, at når det ikke ble noe festivitas, var det lite sannsynlig at vi fikk særlig gaver. Ikke at det er derfor vi skal gifte oss, men syns det er litt rart, siden det er nære venninner det er snakk om.. jaja, vi er alle forskjellige

Skrevet

Jeg hadde gitt gave på lik linje som om jeg var bedt til fest. Men du/dere hadde sikkert fått flere gaver om dere hadde hatt fest.

 

Husker så godt min tante klarte å trøkke tur seg at hadde de blitt bedt i bryllupet hadde vi fått en finere/dyrere gave. Når folk er så teite å sier sånn, blir jeg helt målløs. Tanta mi burde helt klart holdt kjeft, hvertfall når hun viste at vi kun skulle ha søsken, foreldre, besteforeldre og forlovere.

Skrevet

Ja!

 

Vi gifta oss "i hemmelighet", og hadde ingen ønsker om gaver, men vi fikk masse!

Skrevet

Det er klart. Jeg anser ikke gaver som betaling for festinvitasjoner.

Skrevet

Nei, eller kommer an på situasjonen.

Ei venninne som giftet seg hemmelig hos byfogden og som ikke sa noe før lenge etterpå får ikke noen gave av meg =P

 

Jeg ville ikke forventet det for å være helt ærlig. Kanskje hvis det var en kjempenær venninne eller bestevenn så hadde det vært noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...