Stratos med 3 barn Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Selve yrket mitt er ganske vanelig, men arbeidsplassen er forsvaret.... Du a?
lenej :o) Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 eg er utdanna sveiser og platearbeider
Stratos med 3 barn Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Oi så tøft! Broren min er sveiser. Tipper du er rimelig alene ja! Som jente mener jeg Blir ikke mye å skryte av den arbeidsplassen min i forhold! Kvinneandelen er noget høyere der vil jeg tro
lenej :o) Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2007 hehe.. men eg er ganske arb.ledig nå da... men min kjæra har eget firma, med masse gravemaskiner å annleggsmaskiner, så har en masse å gjøre på "privaten". kjøpte til meg sjøl i 18 års gave et sveiseapparat. merkelig menneske? jah...
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Har fagbrev og jobber som yrkessjåfør (kjører grusbil), men har også kompetanse bevis på lastebilkran, truck og anleggsmaskiner, samt administrativ bakgrunn fra transportbransjen.
Stratos med 3 barn Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 He-he-he kanskje ikke akuratt hva jeg ville ønsket meg nei Her i osloomr. forsvant mange arb.plasser for sveisere med kværner, så broren min slet også i mange år før han fant en jobb innen for yrket sitt igjen. Nå selger han faktisk sveiserutstyr. Du finner deg nok noe!!!!
lenej :o) Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2007 stili! eg kjøre oxo annleggsmaskiner, men mest i hagen da .
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Det er moro:) Men jeg kjører kun hjullaster o.l i forbindelsw med lasting de få gangene dt ikke er noen maskinførere til stede, så det blir litt klønete når jeg setter i gang da, hehe:) Men lasset skal på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå