Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 det virker som bebisen min har så mye spytt om dagen.. han er 8 uker nå. ligger stadig litt spytt utenpå leppene hans.. hva kommer dette av? og han vil heller ikke ha smukken lenger( ikke at det gjør noe altså....)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg vet ikke hva det kan være men vil bare sende deg en klem!
PopUp Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Kan være tenner på gang, da sikler de endel.... Eller er det bare spytt som ligger der? Husker snuppa "blåste bobler" på den tiden der, hehe....
Mamman til M&E Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Min pode sikler noe sinnsykt for tiden, og klør i gummene, regner med at det er tennene som gjør det
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 er det ikke tidlig for tenner? han er som sagt bare 8 uker.... ser ikke ut og plage han, men som førstegangs mamma lurer man jo på det meste da:) og siden det kom samtidig med at han ikke lenger vil ha smukk tenkte jeg kanskje det var en sammenheng mellom det men vet jo ikke...
PopUp Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Har vært mye spytt her siden hun var halvannen mnd (er 4 mnd nå).... Som sagt boblebåsing etc ;o) Men det er ikke unormalt tidlig med tenner nå, og "tannplagene" bruker jo å ta lang tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå