mountain Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Jeg er skeptisk til alt som smaker alternativt (snakke med hester? hmm...) Men har altså tenkt at akupunktur er sånn omtrent dit jeg kan strekke meg, siden det også er mange vanlige leger som bruker det og de i alle fall kan forklare ett og annet sånn rimelig rasjonelt. At legevitenskapen ikke er fullkommen er det jo flere av oss som vet i alle fall. Men altså, jeg har lest litt på nettet og det står alt fra at man bør kunne bli gravid på 2- 3 måneder til at man må regne med at behandlingen tar minst 6 måneder. Det er jo litt vanskelig å vite om det gjør noen forskjell, man vet jo ikke hva som skjer hvis man ikke tar akupunktur. Ett av mine problemer er at jeg har litt sjelden eggløsning, i alle fall i følge disse testene. Hjelper akupunktur til å få eggløsning også, eller bare til å øke fertiliteten hvis man har eggløsning? Noen som har erfaringer med akupunktur? Noen gode kilder?
rødhetta...- Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 hei kjenner 2 som ble gravide med akupunktur, har tenkt å prøve det selv.akupunktur normaliserer enegiene i kroppen, et mye sunnere alternativ enn f.eks pergo det er sikkert...
ticalinda Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Hei! Jeg har også tenkt å begynne på akupunktur. Har stor tro på alternativ medisin. Akupunktur skal hjelpe på å opprette balansen i kroppen, så den skal hjelpe på eggløsning også (som er en del av den normale balansen i kroppen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå