Gå til innhold

føden vs. legevakta....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en er litt usikker ang smerter i magen/underlivet o.l på kveldstid, hvem er det best å ringe å prate med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden du. Det hadde jeg gjort i alle fall.

 

Lykke til........

Skrevet

føden. legevakten suger som oftest. jeg fikk beskjed jeg hadde halsbrann når jeg hadde gallestein og magesår.

Skrevet

føden er best. Det ba legen meg beskjed om hvertfall. Legevakta har ikke tid nok og tar ofte ting lite alvorlig...

Skrevet

FØDEN!!! Du vet aldri hvor kompetente personer du møter på, på en legevakt, når det gjelder noen ting, og i hvert fall ikke når det gjelder fødselsrelaterte ting. Min jordmor sa til meg før hun gikk i ferie, at hvis det er den minste lille ting som kan relateres til svangerskapet; Ring føden og ikke legevakt!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Føden, siden du er i 3. trimester.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Skriver unbder på det alle de andre her sier... Føden.

Dersom det er deg det er noe galt med skal de nok henvise deg videre ;)

Skrevet

tusen takk alle sammen :) Måtte inn til en sjekk i går etter jeg ringte dem... har fått urinveisinfeksjon :( jaja, bedre det en at det var noe på gang ;) De var kjempe hygglige, å sa at det var absolutt riktig å ringe dem, og å komme inn, siden UVI kan fremkalle prematur vannavgang og fødsel!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...