strekkmerketrollet Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Når en er litt usikker ang smerter i magen/underlivet o.l på kveldstid, hvem er det best å ringe å prate med?
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Ring føden du. Det hadde jeg gjort i alle fall. Lykke til........
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 føden. legevakten suger som oftest. jeg fikk beskjed jeg hadde halsbrann når jeg hadde gallestein og magesår.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 føden er best. Det ba legen meg beskjed om hvertfall. Legevakta har ikke tid nok og tar ofte ting lite alvorlig...
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 FØDEN!!! Du vet aldri hvor kompetente personer du møter på, på en legevakt, når det gjelder noen ting, og i hvert fall ikke når det gjelder fødselsrelaterte ting. Min jordmor sa til meg før hun gikk i ferie, at hvis det er den minste lille ting som kan relateres til svangerskapet; Ring føden og ikke legevakt!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Føden, siden du er i 3. trimester.
Gjest Ut på tur Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Skriver unbder på det alle de andre her sier... Føden. Dersom det er deg det er noe galt med skal de nok henvise deg videre
strekkmerketrollet Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2007 tusen takk alle sammen Måtte inn til en sjekk i går etter jeg ringte dem... har fått urinveisinfeksjon jaja, bedre det en at det var noe på gang De var kjempe hygglige, å sa at det var absolutt riktig å ringe dem, og å komme inn, siden UVI kan fremkalle prematur vannavgang og fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå