sofi 81 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Babyen min bare skriker og skriker ... Ingen ting som hjelper.... prøvd å trille i vognen , bære osv... Prøvd med sukkervann og minifom. Har vært hos lege så vet at det er kolikk... Blir sprø av dette her.... Sovner hun er det bare for en ti minutters dupp!!! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg
Potetnisse Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Uff, stakkars dere! Min gutt hadde ikke kolikk, men slet masse med vondt i magen, jeg var redd det var kolikk. Styrtet til fotsoneterapeut, som fortalte hun hadde god erfaring med kolikk barn. Min gutt hadde god effekt av denne behandlingen, men det er klart, det er så veldig individuelt. Vit at du har mange som sympatiserer med deg og at det GÅR OVER, selv om jeg skjønner alt føles veldig håpløst. Hvor gammel er barnet ditt?
Kris. Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Vet akkurat hvordan du har det, Har selv et barn med kolikk som begynner å blir bedre etter 4 måneder og en sønn som hadde ekstremt hard kolikk. Men sønnen min hjalp det å gå til behandling, var kurert på en dag, men datteren min hjalp det ikke. Begynner først å gi seg nå etter 4 måneder. Prøv kiropraktor eller andre alternative behandlinger. Lykke til,
Trouble Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Huff, jeg vet akkurat hvordan du har det! Poden vår har og kolikk vi prøvde først kiropraktor, uten noe særlig resultat...eneste var at han ble litt flinkere å rape! I går var vi hos homeopat og dagen i dag har vært helt utrolig. Han har ikke hatt noen skikkelige skrikeperioder i dag. Har sovnet stort sett fint (kavde litt på formiddagen men ikke etter det), han sover mellom 2 og 4 timer uten så mye som ett klynk. Har ikke brukt miniform og sukkervann i dag!!!! Så jeg bare x fingrene for at dette har hjulpet, han har ikke vært så rolig siden vi kom hjem fra sykehuset. Så hadde jeg vært deg ville jeg gjort ett forsøk med homeopat. men er viktig at homeopaten er godkjent...er mange som driver useriøst. Poden er forresten 5 uker!
sofi 81 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2007 Snart to mnd. Har vært til en behandling hos kiropraktor. Skal til ny behandling på fredag. Håper dette hjelper. Hvor gammelt var barnet ditt da kolikken ble borte? Har hørt at det kan vare i 4 mnd...
Mamman til M&E Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Stakkars deg! Har ikke hatt kolikk barn selv men tror jeg kan klare å forestille meg hvordan det må være. Sender deg litt trøst, og håper at du/dere får litt avlastning innimellom for å ta deg/dere inn igjen.
Maisie Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Gutten vår hadde kolikk i 4.5 måneder. Etter 3 behandlinger hos kiropraktor er den borte. Vi drøyde i det lengste med kiropraktor, siden vi ble fortalt at det ikke var kolikk, neida, og dessuten går den over av seg selv ved 3 måneder... Bortsett fra kiropraktor, er sukkervann det eneste som har hjulpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå