Gå til innhold

"Hvert tredje søk er gratis............."


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg skjønner at den er laget litt "køddete" og at den skal være sånn, men GUUUUD som den irriterer meg.

Kjenner det kryper inni meg når den reklamen kommer, alle variantene!!

 

Og da trykker jeg den bort, fort - fort - fort!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*AAAARRRGGG* Den er jo like dårlig som "Attenåttieeeeeeeeen"

 

Av prinsipp bruker jeg ikke disse nummerene når jeg skal søke fram telefonnummer! Jeg støtter ikke kriminet dårlige reklamer!

Skrevet

Uff, ja! Den er ganske irriterende!:)

Skrevet

den er jo sååå bra den reklamen da..digger den virkelig

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NOT!!! blææææ..hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...