PopUp Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Ok, jeg skjønner at den er laget litt "køddete" og at den skal være sånn, men GUUUUD som den irriterer meg. Kjenner det kryper inni meg når den reklamen kommer, alle variantene!! Og da trykker jeg den bort, fort - fort - fort!!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 *AAAARRRGGG* Den er jo like dårlig som "Attenåttieeeeeeeeen" Av prinsipp bruker jeg ikke disse nummerene når jeg skal søke fram telefonnummer! Jeg støtter ikke kriminet dårlige reklamer!
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 den er jo sååå bra den reklamen da..digger den virkelig NOT!!! blææææ..hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå