Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ E SÅ INNMARI LEI!!!!!! No står litjguten vår å hyle i senga si...Han e stuptrøtt men vil itj lægg sæ ned.. Sånn e d kvar bidige kveld her hos oss... Trur æ klikke... Skjønne itj ka æ gjær galt?? Han e mett, har ren bleie og e trøtt som bare det... Og attpåtil ligg mannen min på sofaen og glane på discovery..... Han mene at han bør få kvil sæ når han har vært på arbei hele dagen..ARG!!!!!!!!!!!!!!! å... jeg er så trøtt og sliten.... Har bare lyst til å legge meg ned i storsenga sammen med babyen...

Noen gode råd? Har lest gode råd fra bøker og blader og slikt... Men det funker visst ikke på lillemann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gutt på 2,5 år som sovner som en drøm nå hver eneste kveld.

Det jeg gjorde da han var baby ( som sikkert ikke er pedagogisk) var enten å bysse, bære eller legge meg i samme rom som han med lyse av og si go natt, nå sover vi sammen.

Fungerte greit her, han sovner fint alene nå om kveldene.

Lykke til !

Skrevet

Høres ut som han er overtrøtt. prøv å legg han litt tidligere, før han blir så trøt. Veldig vanskelig å se når unger tipper over til overtrøtt stadiget og det går fort fort fort...

Min søster hadde samme problem og vi var der i 5 dager og fikk henne til å legge babyen tidligere og tidliger og etter 5 dager kom det ikke en lyd når hun la babyen sin.

Hilsen en som ikke kunne se sin egen unga var overtrøtt men har lært :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...