marita*mamma*har fått jenta Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 har dere funnet hjertelyden med denne og hvor langt var dere på veg da??
MortilMaiken Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Hei jeg har den. Og har ikke funnet hjertelyden enda! Er 17+5. Har du funnet den? Men det står også det at du ikke vill finne den føre 5 mnd.
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 noen ganger tror jeg at jeg hører den,men det skurrer litt mye.jeg prøver ca annenhver dag. jeg er 18 i morgen. jeg vet jo at det er liv i magen min,men måtte bare høre om andres erfaringer.ja de sies rundt 5 mnd :-)
*Vetlis* Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Jeg fikk min i posten for 3 dager siden, men har ikke hørt noe enda. Er i uke 16, det står jo at man ikke kan høre noe før i førsten av 3 trimester? Får jeg spørre dere hvor mye deres kostet? Fikk min av ei tante i USA, å regner med at det er litt prisforskjell?
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 tror det var 500 kr
*Vetlis* Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Oki, takk! Jeg var inne å kikket litt på noen sider, å så at det går ann å få kjøpt sånn som leger og jordmødre bruker! Ble nesten lit fristet til å kjøpe det å hehe! Men hadde vel bare blitt liggende på ryggen å lytte hele dagen, så best å la være!
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2007 ja det var jo det jeg ville kjøpe da jeg bestilte denne.så dukket jo denne baby watcheren opp etterpå.men jeg bruker ikke over 1000 kr på den også.hehe
*Vetlis* Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Ja den er litt dyr, men tror lett man kan få solgt den igjen?
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 none som kan gi meg link evt. hvor får man kjøpt den?
MortilMaiken Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 http://www.mammaogmeg.no Det er der jeg kjøpte min
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 Til salgs på Finn.no: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10701452&sid=xz16abc3ge-7197632&WT.svl=Link
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 Ikke hør på anonym over! IKKE KJØP DENNE!!! Dere bør da heller investere i en babywatcher, altså en doppler hvis dere vil høre hjertelyden. Det høres heller ikke bra i 3 trimester. ikke la dere lure her!!! Den funker ikke!
enpå3ogenpå1 Skrevet 27. juli 2007 #13 Skrevet 27. juli 2007 vi har bebe sounds. Har ikke hørt så mye annet enn skurring, dunk og væske før i dag. Har kommet hjem fra 4 ukers ferie (hadde den ikke med der) og da fant jeg hjertelyen med en gang. Er i begynnelsen av uke 24. Var ikke noe vanskelig å finne eller høre lyden. Men om det er særlig vits å ha en er en annen sak. Koselig er det ihvertfall :-)
M&MH Skrevet 27. juli 2007 #14 Skrevet 27. juli 2007 Jeg ville ikke anbefalt den iallfall. Har hatt den lenge og har egentlig ikke hørt noen ting! Er i uke 37 nå, og kan kanskje såvidt høre noe hjertelyd! Jeg syntes ikke denne er bra, er altfor utydelig og man får ikke no nytte av den. Ville heller kjøpt babywatcher som anonym sa! Bare gå på finn.no så er det alltids noen som selger denne brukt der:-) Har også hørt mange andre som har dårlige erfaringer med bebesound.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå