Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 stemningen er til å ta og føle på her inne og sånn har det vært de siste ukene....er det pga dårlig vær?
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har ikke vært mer sur eller blid her inne enn jeg pleier, men ja, været gjør noe med en! Heldigivs har det vært fint vær i dag, så nå er jeg hvertfall happy :)
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Tror det er bare hormoner, Leader! (gravide, ammende, prøvende, menstruerende kvinner ))) )
bente69;) Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Er ikke rart det er høl i gjerdet på.... (sett inn det som passer) for alle er jo her. Jeg blir hvertfall ikke i noe bedre humør av at det har regnet i 4 uker i strekk ca.
Rusketuska Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Ikke umulig at det er sammenheng der nei...) Se på meg, f.eks... I dag er det første(muligens andre gang det er sol her, de siste 4 ukene.....:// Og sosial har jeg ikke vært å lenge,...... Men, jeg har holdt meg vekk herfra da...Istedet for å lage "sur stemning" lissom ) hehe...=)) Men, i dag har vi hatt sol, jeg sitter her og hører på Jonas Fjeld med et glass vin, og livet er topp lissom..:=)) :=))
..idyll Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Du kan ikke skylde på været for at folk forteller deg sannheten vet du, det er det dummeste jeg har lest her inne i dag. Jeg er i godt humør jeg :-) Mine meninger er fremdeles de samme. Virker som du prøver å rettferdiggjøre hva du gjør.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Joda, mye mulig jeg har vært sur og i kjærringhumør i over en mnd nå hehehe.. Blir det ikke sol snart så synes jeg synd på mine kjære..
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 HORMONER!!!!! Blir mannevond av mindre!!!! ) Bare pass deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå