Gå til innhold

Dårlig vær/sommer = sure mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

stemningen er til å ta og føle på her inne og sånn har det vært de siste ukene....er det pga dårlig vær?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har ikke vært mer sur eller blid her inne enn jeg pleier, men ja, været gjør noe med en! Heldigivs har det vært fint vær i dag, så nå er jeg hvertfall happy :) :)

Skrevet

Tror det er bare hormoner, Leader! (gravide, ammende, prøvende, menstruerende kvinner :)))) )

Skrevet

Er ikke rart det er høl i gjerdet på.... (sett inn det som passer) for alle er jo her.

Jeg blir hvertfall ikke i noe bedre humør av at det har regnet i 4 uker i strekk ca.

Skrevet

Ikke umulig at det er sammenheng der nei...)

Se på meg, f.eks... I dag er det første(muligens andre gang det er sol her, de siste 4 ukene.....://

Og sosial har jeg ikke vært å lenge,...... Men, jeg har holdt meg vekk herfra da...Istedet for å lage "sur stemning" lissom ;)) hehe...=))

Men, i dag har vi hatt sol, jeg sitter her og hører på Jonas Fjeld med et glass vin, og livet er topp lissom..:=))

:=))

Skrevet

Du kan ikke skylde på været for at folk forteller deg sannheten vet du, det er det dummeste jeg har lest her inne i dag. Jeg er i godt humør jeg :-) Mine meninger er fremdeles de samme. Virker som du prøver å rettferdiggjøre hva du gjør.

Skrevet

Joda, mye mulig :) jeg har vært sur og i kjærringhumør i over en mnd nå hehehe.. Blir det ikke sol snart så synes jeg synd på mine kjære..

Skrevet

HORMONER!!!!! Blir mannevond av mindre!!!! :o) Bare pass deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...